Gerdab.IR | گرداب

فعال‌شدن پايگاه جاسوسي موساد در مرز ايران

تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۰

سازمان جاسوسي رژيم صهيونيستي به تازگي يک پايگاه جاسوسي عليه ايران را در کشور آذربايجان که در شمال غربي اين کشور واقع است، داير کرده است.

به گزارش گرداب، يک روزنامه انگليسي از فعاليت جاسوسان آمريکايي و صهيونيستي در پايگاه جاسوسي موساد که در جمهوري آذربايجان احداث شده است، خبر داد.

روزنامه انگليسي تايمز نوشت که به نوشتهسازمان جاسوسي رژيم صهيونيستي (موساد) به تازگي يک پايگاه جاسوسي عليه ايران را در کشور آذربايجان که در شمال غربي اين کشور واقع است، داير کرده است.
 اين روزنامه اين پايگاه خارج از شهر باکو (پايتخت آذربايجان) قرار دارد و دهها نفر از عناصر موساد در همين راستا در کنار عناصر جاسوسي از آمريکا عليه ايران فعاليت مي کنند.
 
بر اساس اين گزارش اعلام شده که رژيم صهيونيستي يک کارخانه توليد لوازم يدکي هواپيماهاي شناسايي و جاسوسي نيز در آذربايجان تأسيس کرده و از اين طريق علاوه بر تأمين نيازهاي خود، نيازهاي آذربايجان به اين لوازم را نيز بر طرف مي کند.
 
رژيم صهيونيستي ظرف روزهاي اخير اخبار متعددي را منتشر کرده تا تهديدات عليه جمهوري اسلامي ايران را فراتر از آنچه هست جلوه دهد و شکست و نقص خود در توازن قواي منطقه اي در جبهه سوريه و مصر و ديگر کشورهاي خاورميانه را جبران کند.
 
منبع: مشرق