Gerdab.IR | گرداب

کارشناس شبکه "پن":

بگذارید بچه‌ها رابطه جنسی پدر و مادر را ببینند

تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۰

بچه‌ها عملا نمی توانند رابطه جنسی را از پدر و مادرشان یاد بگیرند و به‌خاطر همین آنها در مسئله جنسی به نوعی لنگ می‌زنند و نمی دانند که چطور با جنس مخالف و یا حتی با جنس موافق رابطه عاشقانه و یا حتی جنسی برقرار کنند.

به گزارش گرداب به نقل از جام نیوز، کارشناس شبکه "پن" در ارتباط با الگوگیری بچه ها از رفتار پدر و مادر گفت: «بچه ها خیلی از رفتارهای ما پدر و مادرها را یاد می گیرند و عینا تکرار می کنند؛ برای مثال معاشرت، ایثار و یا خیلی چیزهای دیگر را فرزندان ما فقط به خاطر نگاه کردن و در کنار ما بودن از ما پدر و مادرها یاد می‌گیرند و تکرار می کنند.»

وی در ادامه ناراحتی و ابراز تأسف خود را درباره اینکه چرا بچه‌ها نمی‌توانند رابطه جنسی پدر و مادر را ببینند تا یاد بگیرند، اظهار کرد: «بچه‌ها عملا نمی توانند رابطه جنسی را از پدر و مادرشان یاد بگیرند، چرا که متأسفانه این رابطه در خفا صورت می گیرد و به‌خاطر همین آنها در مسئله جنسی به نوعی لنگ می‌زنند و نمی دانند که چطور دوست دختر پیدا کنند و چطور با جنس مخالف و یا حتی با جنس موافق رابطه عاشقانه، رمانتیک و یا حتی جنسی برقرار کنند.»

قابل ذکر است که این خانم کارشناس باسواد!؟ نگفت در کجای روان شناسی غربی چنین چیزی تجویز شده تا بچه برای لنگ نزدن در مسائل جنسی از رابطه پدر و مادر با خبر باشد و این رابطه را ببیند و آیا اصلا خودتان چنین نسخه ای را برای خانواده خودتان می پیچید و یا تاکنون چنین رابطه ای را جلوی فرزندان خود داشته اید؟!
 
تلاش برای هر چه حیوانی‌تر کردن روابط انسانی در شبکه‌های فارسی زبان غربی اگر چه جای تعجب ندارد اما جای تامل دارد. چرا راهی را که غرب با انتخاب آن تاوانی به بزرگی تخریب مفهوم "خانواده" داده و از رفتن آن پشیمان است، برای جامعه مسلمان ایرانی ما تجویز می کند؟!