Gerdab.IR | گرداب

بازخوانی پرونده مضلین (1)؛

درخواست نجات‌یافتگان: زودتر ملک‌پور را اعدام كنيد!

تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۰

بخشی از پیام های ارسالی نجات‌یافتگان از دام‌هاي تباهی و شهواني ملک‌پور منتشر می‌شود تا جامعه آزاد بشري بيشتر به پليدي نامبرده و عوامل همكارش پي ببرند.

به گزارش گرداب، پس از چندین ماه پيگيري حقوقي و قضايي، سرانجام حكم اعدام "سعید ملك پور" صادر شد تا بارقه امیدی باشد برای آنها که با اندک غفلتی در گرداب اين فرد شیطان صفت گرفتار شدند.

اين در حالي است كه پس از انتشار اين خبر مدعيان دروغين حقوق بشري با بلندگوهاي معلوم الحال خود براي او گريبان چاك مي كنند.

شاهدیم که این روزها ادعاهايي درباره سياسي بودن پرونده نامبرده آن هم از گوشه و كنار برخي شبكه هاي ضدانقلاب شنيده مي شود، اما حامیان ملک‌پور باید پاسخگو باشند که ترویج مسائل مستهجن و ورود بی‌‌شرمانه به حریم خانواده و تهدید این نهاد مقدس چگونه می‌تواند موضوعی سیاسی باشد؟!

به منظور پاسخ دادن به اين ادعاها و پيش از اعلام و انتشار رسمي كيفرخواست و احكام قانوني صادره اين پرونده -كه در روزهاي آينده به اطلاع ملت شریف ایران خواهد رسید- مناسب است واگويه ها و اظهارات فريب خوردگاني كه از گرفتاري در دام شبكه هاي تحت هدايت و مديريت نامبرده سرخورده شده اند، مرور شود.

از اين رو با رعايت حفظ حرمت و شأن اين افراد، بخشی از پیام های ارسالی نجات یافتگان از دام‌هاي تباهی و شهواني ملک‌پور منتشر می‌شود تا جامعه آزاد بشري بيش از پیش به پليدي نامبرده و عوامل همكارش پي ببرند.

قبلا از انتشار برخي اين پيام ها كه نشان دهنده عمق شكستگي و ضربات روحي و اعتقادي به كاربران اين شبكه مستهجن بوده است از ملت انقلابي و متدين ايران اسلامي عذرخواهي مي‌كنيم.

اميد است انتشار اين نظرات، بتواند روشنگر مسير تاريكي باشد كه برخي نادانسته به آن گام نهاده اند.

* من خودم از قربانیان این قبیل سایت‌ها بودم و بارها با وسوسه این خنّاسان به دام افتادم و همه جوونی خودم رو حروم کردم. می‌دونم خودم هم مقصرم ولی خوشحالم که هنوز کسی هست که به فریاد خاموش جوونهای معصوم و بی پناه برسه. خدایا شکرت ...

* الحق که من شرمنده شدم. من نمی دونستم که اینجوریه و برای تفریح بعضی وقت‌ها به این سایتها می‌رفتم. به خدا قسم دیگه نمی‌رم. واقعاً موندم چی بگم. مو به تنم سیخ شده بود وقتی فهمیدم اینها عجب پست فطرت‌هایی هستند. عجب غلطی می‌کردیم ما که هر از گاهی یه سری می‌زدیم به این سایت‌ها برای مثلاً خوش گذرونی. شرمنده‌ام به خدا.

* شنيدم كه برخي اقوام ملك پور به اين حكم اعتراض كردن. ميخوام بهشون بگم خدا وكيلي اگه يه نفر همين طوري زندگي و خانواده خودتونو از هم بپاشونه به رگ غيرتي كه نميدونم داريد يا نه بر نميخوره؟ اين كس و كار شما زندگي و هويت منو دهها آدم مثل منو پاشوند حالا ميگيد سعيد كاري نكرده فقط يه نرم افزار طراحي كرده؟ به خدا اين حرفا نامرديه.

* سلام من یک جوان متأهل و 29 ساله هستم. صادقانه باید بگویم مدت زیادی به علت مشکلات روحی که داشتم به این سایت‌ها سر زدم و واقعاً از لحاظ روحی تحت تأثیر بسیار زیادی قرار گرفته و وضع روحیم روز از روز بدتر می شد تا اینکه خداوند مرا هدایت نمود و دست از این کار کشیدم.  آفرین بر شما. دست مریزاد. خداوند جزای این کار خیر را به صد برابر به شما بازگرداند. اعدام براي اين كثافت كمترين مجازاته!

 * یکی از همکاران  ملک پور برای من تعریف می کرد که چطوری ذهن مردم رو به طرف شهوت و پورنو می‌کشوندن، او می‌گفت اول که سایت رو احداث کردیم می‌رفتیم تو کافی نت ها و آدرس... رو تو هوم پیج می‌ذاشتیم و صفحه رو مینی‌مایز می کردیم تا مردم ببینن و باهاش آشنا بشن.

* از اينكه اين‌جور سايت‌هاي مخرّب رو براي هميشه بستيد و با مسببان و مديرانش برخورد مي كنيد واقعاً متشكرم. من خودم با تبليغات يكي از دوستانم بیننده سايت مستهجن ملک پور شدم و ديدم چقدر اين سايت چه تاثیر بدی برمن گذاشته حتي در برخي موارد باعث مي‌شد كه افكارم به چيزهاي ديگري سوق پيدا كنه از زندگي عادي دور شده بودم، خلق و خویم عوض شده بود. وقتي ازدواج كردم تازه فهميدم چه کلاهی سرم رفته، چقدر اينها مردم رو به فساد مي كشيدن.

* چرا فقط ملك پور؟؟؟؟ بقيه شون چي؟؟؟ اينا يه گروه كثيف بودن!!! همشون بايد اعدام بشن!!!

* نميدونم چرا يه دفعه اي شيطان اومد تو جلدم ميخواستم وارد سايت... بشم كه با يك آيه قرآن روبرو شدم. تمام بدنم از ترس لرزيد و حس عجيبي بهم دست داد. تو اينترنت تحقيق كردم وارد سايت گرداب شدم و متوجه قضايا شدم و الان مي‌خوام بگم كه كارتان واقعاً عاليه و جووناي مثل من رو از تاريكي نجات داديد. زودتر حكم خدا رو اجرا كنيد تا اون كساني كه تو فكر سست كردن اعتقادات مردم و فاسد كردن جوونا هستن جرئت اين كارو پيدا نكنن.

* چند سالي بود اين سايت غير اخلاقي رو مي‌شناختم. خودم هم چندين بار از سر غفلت و هواي نفس مشتري اين سايت شده بودم. واقعاً بايد دست مريزاد به كساني گفت كه با دين و دانش غني‌شون تونستند يه همچين سايتي رو از ريشه ساقط كنند. فكر نكنم ديگه كسي جرئت راه اندازي همچين سايت‌هايي رو داشته باشه. مطمئناً اگه مجرمين بدونند حتي توي پهنه گستره اينترنت هم قابل رديابي هستند به خودشون جرئت برپایی اين قبيل سايت‌هارو نمي دهند. از خدا توفيق براي شما و هدايت براي نادانان انشاءالله  خدا پشت و پناه شما باشه. خيلي خيلي خوشحال شدم سايتشون هك شد، اين سايت مثل يه خوره به من جوان نمازخون چسبيده بود و من رو هيپنوتيزم كرده بود و دست خودم نبود. هي به اين سايت سر مي‌زدم. به هر حال شما حال اون‌ها رو گرفتيد و حالا قراره به سزاي اعمال كثيف و پليدشون برسن. خدا را شکر
 
بار پروردگارا! دستان گمراهانی که راه ایجاد و گسترش فساد، گمراهی و تباهی انسانها را پیش گرفته اند خرد نما. اللهم اهدنا الصراط المستقیم