Gerdab.IR | گرداب

بیانیه مرکز بررسی جرائم سازمان‌یافته سپاه:

حکم اعدام مدیر بزرگ‌ترین شبکه مستهجن فارسی‌زبان تایید شد

تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۰

به استحضار ملت شريف ايران مي‌رساند كه همزمان با سي و سومين سالگشت پيروزي انقلاب اسلامي به زودي اطلاعات مهم ديگري از شناسايي و دستگيري چند شبكه گسترده فساد منتشر خواهد شد.

گرداب- روزهای پایانی سال 1387 مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سپاه پاسداران خبر انهدام شبکه گسترده و پیچیده سایتهای مستهجن و ضد دین را منتشر کرد؛ خبری که نگاههای بسیاری را از سراسر جهان به خود معطوف نمود.

مروری بر موج اجتماعی ایجادشده در آن مقطع به خوبی نمایانگر تاثیر این اقدام قاطعانه است.

عنوان "مضلین" که به‌ حق برای این گروه انتخاب شد و انتشار پرونده های مربوط به آنان که نتیجه ماهها کار شبانه روزی متخصصان سایبری سپاه بود، خبر روز تمامی رسانه‌ها شد و زنگ خطر حضور بی وقفه شیطان در فضای مجازی را به صدا درآورد.

انتشار تنها بخشی از مستندات و اعترافات مدیران سایتهای مذکور از رسانه‌ها من‌جمله رسانه ملی عمق فاجعه را بیش از پیش نمایان ساخت.

شبکه "مضلین 2" به سردمداری "سیاوش حسین‌خانی" (سعید ملک‌پور) به عنوان مدیر شبکه بزرگترین سایتهای مستهجن و ضد دین فارسی‌زبان به عنوان شاخص این پروژه مطرح شد.
 
سعید ملک‌پور در سایه غفلت متولیان امر و بسیاری از خانواده ها به نشر محتوای ضد اخلاقی و دینی مشغول بوده و حتی به همین هم بسنده نکرده و به ارائه خدمات به سایر سایتهای مشابه و نیز سازماندهی کاربران فعال به عنوان مدیران میانی سایت‌های تحت مدیریت خود اقدام کرده است.

با وجود گذشت بيش از 3 سال از كشف و دستگيري عوامل اصلي شبكه مضلين که با پیگیری های مکرر مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامي انجام شد، پايگاه اطلاع‌رساني گرداب روزانه شاهد مطرح شدن دهها سوال در خصوص علت عدم مجازات عوامل اصلي شبكه مضلین است.

بی‌شک عدم برخورد قاطع با اين عوامل ضددين و معارض با اخلاق انساني، زمینه‌ساز وقوع جرائم سنگین‌تر شده و مجرمین و افراد در خطر نفوذ اين شبكه‌ها را گستاخ‌تر می‌سازد.

از آنجا كه قصور در مجازات سریع و عدم به‌كارگيري صحیح و بهنگام اهرمهای قانونی، باعث کاهش میزان بازدارندگی و گستاخ شدن بیش از پیش مجرمینی می‌شود که گمان می‌برند فضا برای ترکتازی شان مهیاست، لذا با پیگيري‌هاي مجدانه مركز بررسي جرائم سازمان يافته سپاه اینک و پس از ماه‌ها اقدامات حقوقي فشرده و طاقت‌فرسا، حکم اعدام مدیر بزرگ‌ترین شبكه ضد دين و مستهجن فارسي‌زبان در ديوان عالي كشور تایید شد.

تردیدی نیست که مجازات برحق نامبرده باعث شادی تمام آنانی می‌شود که برای حفاظت از حریم دین و فرهنگ این مرز و بوم دغدغه دارند و اميد است بيش از پيش موجب سرخوردگي کسانی شود که تلاش مي‌كنند تا با پيگيري سياست اندلسي، جوانان اين مرز و بوم را به امور پست حيواني و غيرالهي مشغول سازند.

ذكر اين نكته نيز ضروري است كه بسیاری از مدعیان حقوق‌بشر که حیات خود را صرفا در سیاه‌نمایی علیه نظام اسلامی و هوچی‌گری می‌بینند، پس از انتشار خبر صدور حکم اعدام براي گرداننده اصلي اين شبكه، در قالب صدور بيانيه و به راه انداختن كمپين‌هاي حمايتي تلاش كردند تا جرم نامبرده را مرتبط با مسايل سياسي جلوه داده و تلاش كنند تا وي را از منجلابي كه خود ايجاد كرده بود، برهانند كه اين تلاش‌ها با هوشياري سربازان انقلاب اسلامي و تدبير قوه قضائيه ناكام ماند.

مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در پايان تشکر از مسئولین و قضات شريف و خدوم قوه قضائیه جهت تایید حکم اعدام نامبرده را بر خود فرض می‌داند و همچنان بر مواضع خود در دفاع همه جانبه از حریم جامعه و امنیت خانواده پافشاری کرده و به تمام کسانی که با برنامه‌های خود فضای مجازی را به سمت ناپاکی سوق می‌دهند، هشدار می‌دهد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و متخصصان سایبری مرکز بررسی جرائم سازمان‌یافته، تمام‌قد در برابر مروجین فساد ایستاده و به حول و قوه الهی دست آلوده آنها را از فضای مجازی قطع می‌کند.

لازم به يادآوري است به زودي جزئيات بيشتري از نحوه اقدامات و تلاش‌هاي نامبرده در جهت ترويج فساد و فحشا در جامعه اسلامي منتشر خواهد شد.

همچنين به استحضار ملت شريف ايران مي‌رساند كه همزمان با سي و سومين سالگشت پيروزي انقلاب اسلامي به زودي اطلاعات مهم ديگري از شناسايي و دستگيري چند شبكه گسترده فساد منتشر خواهد شد.

والسلام علی من اتبع الهدی