Gerdab.IR | گرداب

شبکه یک خبری یهودیان مدعی شد؛

ایران 1 میلیارد دلار در جنگ سایبری سرمایه‌گذاری کرده است!

تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۰

ارتش اسرائیل برای مقابله با سرمایه‌گذاری عظیم ایران در جنگ سایبری، در حال استخدام گروه‌هایی از هکرها است.

به گزارش گرداب، شبکه یک خبری یهودیان ــ که به صورت شبانه‌روزی به زبان انگلیسی در سرزمین‌های اشغالی، آمریکا و اروپا دست به پخش خبر می‌زند ــ طی گزارشی اعلام کرد که اسرائیل برای انجام یک سری اقدامات سایبری دست به جذب گروه‌هایی از هکرها زده است.

این شبکه مدعی شد که دلیل این کار سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری ایران در جنگ سایبری است: «این اقدام به دنبال برنامه جاه‌طلبانه ایران برای سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری در قابلیت‌های جنگ سایبری خود صورت می‌گیرد.»

البته این نخستین‌باری نیست که این شبکه دست به تحریف و پخش اخبار دروغ در مورد ایران می‌زند. پیش از این نیز این شبکه با ارائه گزارشی دست به تحریف خبر دادگاه اخیر فائزه هاشمی زد و میزان حبس وی را به جای 6 ماه، 6 سال اعلام کرد.

به گزارش این شبکه، در اسرائیل، نگرانی‌ها در مورد امنیت الکترونیک این کشور در پی نفوذ چندباره یک هکر عربستانی که به صورت آنلاین صدها شماره کارت اعتباری اسرائیلی را هک کرده بود، ادامه دارد.
 
اقدام وی به دنبال اقدام یک هکر رژیم صهیونیستی که اوایل هفته پیش جزئیات مربوط به 200 شماره کارت اعتباری عربستان سعودی را منتشر کرده بود، صورت گرفت.

این شبکه در ادامه گزارش خود می‌افزاید: «این جنگ سایبری در حالی ادامه یافته که کارشناسان امنیت الکترونیک گزارش داده‌اند که اسرائیل در مقابل حملات هکرها آمادگی چندانی ندارد و سطح امنیت اطلاعاتی در این کشور در کل پایین است.»

همچنین به گفته این شبکه، یکی از اعضای پارلمان اسرائیل اظهار کرده است که حملات سایبری از حملات موشک‌های بالستیک خطرناک‌تر است.

رژیم صهیونیستی در حالی دست به ارائه آسیب‌پذیر بودن خود در مقابل حملات سایبری می‌زند که اخیراً فرمانده قرارگاه سایبری آمریکا، ژنرال "کیث الکساندر"، نیز طی اظهاراتی بیان داشته است که: «شبکه‌های اینترنتی نظامی آمریکا بی‌دفاع می‌باشند.»

جدای از اینکه این‌گونه اظهارات تا چه حد صحیح هستند، به نظر می‌رسد مقامات و رسانه‌های صهیونیستی و آمریکایی در حال آماده‌سازی اذهان برای پذیرش یک نوع خودزنی 11 سپتامبری دیگر از نوع سایبری هستند.