Gerdab.IR | گرداب

معاون وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی:

آسیب به اسرائیل در فضای مجازی اعلام جنگ است

تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۰

رژیم صهیونیستی در واکنش به حملات هکرها به پایگاه‌های اینترنتی این رژیم تاکید کرد که هر گونه آسیب‌رسانی به اسرائیل در فضای مجازی به معنای اعلام جنگ است.

به گزارش گرداب به نقل از رادیو رژیم صهیونیستی، "دانی ایالون" در اظهاراتی در همایشی که امروز در بئرالسبع برگزار شد گفت که هر گونه آسیب‌رسانی به حاکمیت اسرائیل در فضای مجازی به منزله اعلام جنگ است و هر کس این کار را انجام می‌دهد خود را در برابر پاسخ اسرائیل قرار می‌دهد.
 
وی به حملات هکرها به پایگاه‌های اینترنتی رژیم صهیونیستی و دستیابی به اطلاعات کارت‌های اعتباری اسرائیلی‌ها اشاره و تصریح کرد: «اسرائیل باید از آمریکا پیروی کند که به طور واضح اعلام کرد هر گونه هدف قرار گرفتن فضای مجازی آن به منزله اعلام جنگ است و اگر لازم باشد حتی با شلیک موشک به آن پاسخ خواهیم داد.»
 
پس از نفوذ هکرها به سیستم‌های الکترونیکی در رژیم صهیونیستی و افشای اطلاعات 25 هزار کارت اعتباری و اطلاعات 400 هزار اسرائیلی موج جدیدی از هراس و نگرانی در این رژیم ایجاد شده است.
 
مسئولان رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کردند که به‌شدت درباره حملات الکترونیکی که به این رژیم می‌شود،‌ نگرانند.
 
این نگرانی پس از آن ایجاد شد که موجی از سرقت‌ شماره کارت‌های اعتباری به صورت الکترونیکی انجام و اعلام شد که یک فرد سعودی این نفوذ را انجام داده است.
 
مسئولان شرکت کارت‌های اعتباری [در رژیم صهیونیستی] اعلام کردند که شماره ۱۴ هزار کارت روز سه‌شنبه گذشته در اینترنت منتشر شد و پس از آن نیز ۱۱ هزار شماره دیگر در روز پنجشنبه منتشر شد.

منبع: فارس