Gerdab.IR | گرداب

شیوه جدید "حیازدایی" از سوی خواننده لس آنجلسی!

تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۰

این فرد هواداران خود را دعوت کرده تا بعد از شنیدن اثر جدیدش، از خواندن و رقصیدن خود همراه با این آهنگ، فیلم گرفته و فیلم‌ها را برای استفاده در ویدئو کلیپ نهایی وی بفرستند.

یکی از خوانندگان ایرانی به اصطلاح لس آنجلسی به منظور حیازدایی، از همه مخاطبانش دعوت کرده تا پس از شنیدن آهنگ جدید وی، از رقصیدن خود فیلم بگیرند و برایش بفرستند تا اینکه وی تصاویر آنها را در ویدئوموزیک جدید خود قرار دهد.

به گزارش گرداب، "الف-ل" یکی از خوانندگان ایرانی خارج نشین، در یکی از جدیدترین آثارش، به منظور حیازدایی از زنان و مردان ایرانی، هواداران خود را دعوت کرده تا بعد از شنیدن اثر جدیدش، از خواندن و رقصیدن خود همراه با این آهنگ، فیلم گرفته و فیلم‌ها را برای استفاده در ویدئو کلیپ نهایی وی بفرستند.
 
به هنگام انتشار جدیدترین اثر این خواننده، همراهِ لینک دانلود این آهنگ، متنی در سایت‌های موسیقی، منتشر شد با این پیام که: پس از دریافت این اثر آن را گوش داده با آهنگ جدید ... بخونید، برقصید و از خودتون در حال خواندن فیلم گرفته و برای ما ایمیل کنید. بهترین، متفاوت‌ترین و خلاقانه‌ترین ویدئوها در ویدئوی جدید ... مورد استفاده قرار می‌گیرد. سعی کنید کیفیت تصویر از شرایط مطلوبی برخوردار باشه (تصویری واضح و روشن).

این خواننده‌ ایرانیِ مقیمِ سوئد که در 10 فروش برتر در جدول‌های موسیقی سوئد نیز قرار گرفته، به دلیل استقبالی که از آهنگ‌هایش در کشورهای مختلف دنیا شده، از شهرت جهانی برخوردار است.

از طرفی دیگر، ناشر تمامیِ آلبوم‌های وی، شعبه‌‌ اسکاندیناویِ کمپانی صهیونیستی "وارنر برادرز" است و از این جهت آثارِ این خواننده از نظر ترانه باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

این ایده‌ جدید خواننده و یا گروهی که وی را مدیریت می‌کنند، در واقع برای از بین بردن "حیا" در میان زنان و مردان ایرانی و نفوذ به حریمِ خصوصی مردمی که آگاهانه و یا ناآگاهانه به طمع شهرت، ویدئوی خود را برای این خواننده می‌فرستند، به اجرا در آمده است.
 
منبع: مشرق