Gerdab.IR | گرداب

وبلاگ "انعکاس"؛

جان خسته جهان اسلام، خامنه‌ای می‌خواهد

تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۰

جان ما در دستان خداست و دستان خدا برای اشاعه دین خدا بر روی زمین در آستین ولایت محکم و مقتدر ایستاده است...

گرداب- شنبه روز خاصی برای جهان اسلام بود. ولی امر مسلمین جهان تمامی متفکران جهان اسلام را به دور خود جمع و سخنان بسیار مهمی را بیان کردند.

امام خامنه‌ای دیگر تنها رهبر ایران نبودند، بلکه کلام ایشان هدایت پیامبر گونه ای بود که بر جان خسته کشور های اسلامی نوید یک برخاست مقدس را نوید می داد.
 
شنبه هیچ کلامی بی دلیل بر زبان آقا جاری نشد.  هشدارها تجلیل ها و تهدیدها همه و همه نشان دهنده عمق استدلال رهبر عزیزمان و ولی امر مسلمین جهان بود.
 
امام خامنه ای در بخشی از سخنان به ثبت تمدن و ارزش های خود ملت ها امر کردند که اگر ارزشها و فرهنگ ها ثبت نشود دیگران می آیند و برای شما فرهنگی می نویسد که گاه تیشه به ریشه آرمان هایتان خواهد زد.
 

سخنان رهبر عزیزمان نشان داد که جهان اسلام در موقعیتی خاص قرار دارد و اگر روح ولایت پذیری وجود داشته باشد  قلب های ما به هم پیوند خورده و همان می شود که امام گفت.
 
آقا در همایش بیداری اسلامی به ما امید دادند که سرزمین هایی هستند که بعد از ۸۰ سال اسارت به جهان اسلام بازگشتند و فلسطین تنها ۷۰ سال است که اسیر است و اگر هر مسلمان سطلی از آب بریزد اسرائیل را آب خواهد برد.
 
این همان امام است که در کالبد امام خامنه ای متجلی شده است. آری جان ما در دستان خداست و دستان خدا برای اشاعه دین خدا بر روی زمین در آستین ولایت محکم و مقتدر ایستاده است.

شرط ایجاد کشورهای متحد اسلامی گوش به فرمان رهبری همچون امام خامنه ای است  و این یعنی خاری بزرگ در چشم شیاطین بزرگ از جمله آمریکا.

بی بی سی تاب نداشت این عظمت را ببیند. سریع مستندی جعلی از زندگی آقا را در ابعاد بسیار بسیار وسیع روی نت قرار می دهد تا بر صورت آفتاب خاک بپاشد، اما غافل از اینکه:

یُرِیدُونَ أَن یُطْفِؤاْ نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَ یَأْبىَ اللَّهُ إِلَّا أَن یُتِمَّ نُورَهُ وَ لَوْ کَرِهَ الْکَفِرُونَ
آنها مى‏خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند ولى خدا جز این نمى‏خواهد که نور خود را کامل کند، هر چند کافران ناخشنود باشند! سوره توبه/آیه 32

پخش این مستند در این برهه از زمان خود نشان دهنده اوج عصبانیت بی بی سی و پشت صحنه آن (دولت انگلیس) از برگزاری همایش بیداری اسلامی در تهران است؛ همایشی که چراغی شد در فضای غبار آلود منطقه برای مردم و دست اندرکاران انقلاب های شکل گرفته در منطقه تا راه خود را گم نکنند و فریب دغل کاران و استعمارگران پیر این منطقه را نخورند؛ همایشی که به نظر من بزرگترین پیام آن آیه ای از قرآن بود:

وَ اعْتَصِمُواْ بحِبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَ لَا تَفَرَّقُواْ؛ و همگى به ریسمان خدا [قرآن و اسلام، و هر گونه وسیله وحدت‏]، چنگ زنید، و پراکنده نشوید.
آل عمران/آیه 103

که اگر متفکرین و خواص همچون مردم دست بیعت با ولی امرشان بدهند آینده ای روشن و ایده آل برای اسلام در منطقه دور از دسترس نیست.