Gerdab.IR | گرداب

مرجع قلابی جاسوس اسرائیل از آب درآمد + عکس

تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۰

یک جاسوس رژیم صهیونیستی در لباس روحانیت که خود را مرجع "شیعیان عرب" در لبنان معرفی کرده بود و علیه حزب‌الله لبنان و جمهوری اسلامی ایران فعالیت های متعددی می‌کرد، بازداشت شد.

به گزارش گرداب به نقل از مشرق، منابع خبری لبنانی اعلام کردند که دستگاه‌های امنیتی ارتش لبنان در جنوب این کشور یکی از جاسوسان اسرائیل که خود را در قالب یک روحانی شیعه جا زده و رئیس شورای اسلامی عربی می‌دانست، بازداشت کرده‌‌اند.

این فرد که خود را "علامه محمد علی حسینی" معرفی می‌کرد، در پی فعالیت‌های امنیتی که از چند هفته پیش به صورت هماهنگ از سوی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی حزب‌الله لبنان، نیروهای امنیت داخلی این کشور و ارتش لبنان در بازرسی و پیگیری فعالیت وی صورت گرفته، بازداشت شده است.

بر اساس این اخبار که دو روز پیش منتشر شد، وی شنبه گذشته بازداشت شده و بازرسی از منزل وی نیز روز دوشنبه انجام شده است که یک دستگاه رایانه و یک سلاح شخصی از منزل این فرد شناسایی و ضبط شده است.

حسینی از پنج سال پیش و با هدف مشخص مقابله با حزب‌الله لبنان خود را یک روحانی شیعه جا زده و فعالیت‌های گسترده‌ای را برای ایجاد یک فرقه انحرافی سیاسی در میان شیعیان لبنان ایجاد کرد. وی همچنین مدعی بود که حزب‌الله لبنان و ایران از نام شیعه سوءاستفاده می‌کنند و او سعی دارد تا شیعیان را به مسیر اصلی و واقعی خود بازگرداند، او البته هرگز به علت عدم تسلط خود بر مبانی اسلامی و شیعی موفق نشد مبانی اصولی که خود برای شیعیان تراشیده بود را تبیین کند.

وی در سالیان گذشته با حمایت مستقیمی که از سوی صهیونیست‌ها داشت، چندین مرکز خیریه را برای پیشبرد اهداف خود در لبنان و عموماً در مراکز اصلی حزب‌الله در جنوب این کشور و منطقه بقاع و صور تأسیس کرد.

این جاسوس صهیونیست موضع‌گیری‌های زیادی نیز علیه ایران داشته است، او به تازگی با حمایت از گروهک تروریستی منافقین که هنوز هم با وجود حمایت‌های غرب و آمریکا در لیست سیاه تروریستی بسیاری از کشورها قرار دارد،‌ از طرح پارلمان اروپا در رابطه با انتقال ساکنان پادگان اشرف به سایر کشورها حمایت کرد و برای اجرای آن فراخوان داد.
 
وی از تمامی مسؤولان در اتحادیه اروپا، سازمان ملل، آمریکا، دولت عراق و اتحادیه عرب و ساکنان اشرف و منافقان خارج‌نشین خواست تا برای حل این پرونده کمیته‌ای متشکل از همه طرفها به‌علاوه کاترین اشتون، هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحایه اروپا تشکیل دهند.

وی همچنین اعلام کرده بود که از طریق راه‌اندازی کاروانهای کمک‌های انسانی به کمک تروریست‌های پادگان اشرف خواهد شتافت.
 
حسینی که به علت افکار انحرافی و عقاید باطل خود در هیچ نشست بین‌المللی شیعی دعوت و حضور نداشته است، چندین بار برای شرکت در کنفرانس‌های مختلف به بحرین و عربستان رفته و با مقامات سیاسی این کشورها در راستای پروژه گسترده خود در انحراف عقیده شیعیان لبنان رایزنی کرده است.
 
او علاوه بر این کشورها به کویت، انگلستان، فرانسه، ایتالیا، آلمان، دانمارک و سوئد نیز رفته است تا گفتمان ضد ایران و ضد شیعی را در این کشورها ترویج کند.
 


این روحانی نمای لبنانی در جای دیگری ضمن حمایت از جدایی طلبان جنوب ایران و تروریست های فراری استان خوزستان با تعدادی از آنها دیدار کرده و آنها را به شورش علیه جمهوری اسلامی ایران تشویق کرد،

وی در دیداری با تعدادی از این عناصر که چند روز پیش برگزار شده بود مدعی شد که ایران، اهواز را منطقه بسته نظامی! اعلام کرده و آن را به پادگان تبدیل کرده است.

وی در این دیدار سعی کرد تا سازمان‌های بین‌المللی و اتحادیه عرب را به اقدام علیه ایران در قبال آنچه که جنایات ایران علیه مردم عرب اهواز می‌خواند، دعوت نماید.

این در حالی است که رئیس جمهور و هیئت همراه و وزیر دفاع کشورمان، دو روز گذشته آزادانه به این استان رفته و پروژه های متعددی را افتتاح کردند.
 
جالب اینجاست که با اعلام خبر بازداشت این جاسوس صهیونیست پایگاه‌های خبری نشان داری مانند بالاترین به سرعت به حمایت از وی اقدام کرده و مدارک مبتنی بر بازداشت این جاسوس را بی‌اساس خوانده‌‌اند.