Gerdab.IR | گرداب

شبکه خبر دانشجو

ديدار مسئولين مرکز بررسي جرايم سازمان يافته با آيت الله مصباح يزدي

تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۸۸

تا ريشه‌ها هست، مفاسد هم ادامه خواهد داشت ما بايد با ريشه‌‌ها مبارزه كنيم در غير اين صورت آسيب‌ها به اين زودي ريشه‌كن نخواهد شد. ما بايد به فكر اين باشيم كه مسائل را از سرچشمه زلال بگيريم و فريب اين آبهاي آلوده به افكار انحرافي غربي را نخوريم.

حضرت آيت‌الله مصباح يزدي در ديدار جمعي از مسئولين مركز بررسي جرائم سازمان‌يافته سپاه و دست‌اندركاران پروژه گرداب ضمن تشكر و قدرداني از فعاليت سپاه پاسداران در فداكاري و دفاع از فرهنگ و باورهاي اسلامي تاكيد كردند: اطلاع از زمينه‌هاي فساد نبايد نااميدكننده باشد بلكه بايد احساس مسئوليت را در فرزندان خميني كبير بيشتر كند.

ايشان با بيان اين مطلب افزودند: ارادۀ الهي بر اين است كه زمينۀ رشد انسانها در آخر زمان به صورت تصاعدي باشد براي اينكه زمينۀ انتخاب و اختيار فراهم شود. كارهاي شيطاني گسترش مي‌يابد و با سرعت پيش مي‌رود و در مقابل، امكان كارهاي خير هم به همان نسبت افزايش مي‌يابد.

آيت‌الله مصباح يزدي گفتند: متأسفانه ما در اكثر اوقات آثار سوء اين حركت را مي‌بينيم ولي غافل هستيم كه مي‌شود كارهاي بسيار خوبي انجام داد و به اين مسئله توجه نداريم چون تنبلي مي‌كنيم و دنبالش نمي‌رويم ولي ارادۀ حكيمانۀ الهي لغو نيست. اطلاع از اين زمينه‌هاي فساد نبايد نااميدكننده باشد بلكه بايد احساس مسئوليت ما را بيشتر كند و ما به كار مثبت بپردازيم و مطمئن باشيم كه «والله غالبا علي امره»

http://snn.ir/NewsContent.aspx?NewsID=112015