Gerdab.IR | گرداب

وبلاگ جهاد مجازی:

قدر اقدامات سايبري سپاه پاسداران را بدانيم

تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۸۸

مطمئنا همه شما از اخبار انهدام و دستگيري شبکه هاي منتشر کننده محتواي مستهجن و ضد دين در اينترنت مطلع هستيد.

گرداب- مطمئنا همه شما از اخبار انهدام و دستگيري شبکه‌هاي منتشر کننده محتواي مستهجن و ضد دين در اينترنت مطلع هستيد. پس از اين اقدام، خوسبختانه مردم عزيز کشور مثل هميشه قدر زحمات ارگان‌ها و اشخاصي که در کشور بدون هيچ چشم داشتي زحمت مي‌کشند را دانسته و در حرکتها و اقدامات مختلف از عمليات سپاه پاسداران تشکر نمودند.

اما شخصا چند روزي در سايت‌هاي مختلف به جستجوي قدرداني يکي از مسئولان کشور از اين اقدام گشتم و متاسفانه فقط يک مطلب يافتم که آن هم از طرف نمايندگان مجلس بود.

برايم خيلي جالب بود مسئولاني که مسئوليتشان مستقيم متوجه اين نوع سايت‌ها و شبکه‌ها بود هيچ قدرداني و صحبتي در مورد اين مسئله نکرده بودند، به نظر شما دليلش چيست؟ به نظر شما دليل سکوت مسئولان قضائي و اطلاعاتي چيست؟ به نظر شما دليل سکوت مسئولين فرهنگي چيست؟

سپاه پاسداران يک نهاد نظامي است که با توجه به تغيير نوع حملات نظامي در عصر حاضر و تغيير جنگ به نبرد سايبري خوشبختانه وظيفه خود را در اين امر بسيار خوب انجام داده و خواهد داد.

اما مسئولان قضائي، اطلاعاتي و فرهنگي ما مي‌دانند روزي 25 هزار آي‌پي بازديد از يک سايت به چه معناست؟! (هر کامپيوتر شامل يک شناسه آي‌پي است که اگر شخصي وارد سايتي شود فقط يک ورود براي او ثبت مي‌شود، پس اگر شخص در يک روز 100 بار هم وارد آن سايت شود فقط يک شمارنده شامل شخص مي‌شود.)

آيا مسئولان قضايي، اطلاعاتي و فرهنگي ما مي‌دانند 300 هزار عضو براي فقط يک سايت، "آويزون" به چه معناست؟! آيا مسئولان قضائي، اطلاعاتي و فرهنگي ما مي‌دانند که حتي قشر مذهبي و ارزشي ما هم اين سايت‌ها را مي‌شناختند؟!

آيا مسولين قضائي، اطلاعاتي و فرهنگي کشور ما یا حوزه علميه استان قم مي‌دانند که نام این استان در ليست 10 استان جستجو کننده کلمات مستهجن در اينترنت ايران است؟

آيا مسئولان قضايي، اطلاعاتي و فرهنگي ما مي‌دانند قبل از اقدامات سپاه پاسداران بازديد فقط يک سايت مستهجن و ضد دين یعنی آويزون با سايتي که 24 ساعت به رخ مردم مي‌کشند يعني "تبيان" برابري داشته است؟!
 
 
آيا مسولين قضائي، اطلاعاتي و فرهنگي کشور ما مي‌دانند که بعد از اين حرکت سپاه پاسداران نام ايران از ليست 10 کشور اول جستجو کننده کلمات مستهجن خارج شد؟!

ما دست برادران سپاهيمان را مي‌بوسيم اما به آنها مي‌گوييم خودتان را آماده نگه داريد چون با بي‌تفاوتي مسئولين فرهنگي، اطلاعاتي و قضائي ما به زودي سايت‌هايي همانند سايت‌هايي که شما زحمتشان را کشيديد، راه اندازي خواهد شد.

نوشته يکي از قربانيان اين سايت‌ها را به دقت خواندم. باخودم فکر مي‌کردم دست بچه‌هاي سپاه درد نکنه که اين بنده خدا رو از اين منجلاب بيرون کشيدند، اما اين بنده خدا به دليل عدم وجود خوراک فرهنگي و ارزشي در اينترنت وارد اين‌گونه سايت‌ها شد و درسته که از اين به بعد اين سايت‌ها وجود ندارند، اما اون خوراکي داره که جايگزين سايت‌هاي مستهجنش کنه؟! کسي هست که راهنماييش کنه؟!

دست تمام برادران زحمت‌کش سپاهيمان را مي‌بوسيم اما به آن‌ها مي‌گوييم که خودشان را آماده نگه دارند چون با اين مسئولان فرهنگي و اطلاعاتي که ما مي‌بينيم به زودي شبکه‌هاي ديگري راه اندازي مي‌شود.
 
جهاد مجازی