بازی‌ های رایانه‌ ای؛ چالش‌ ها و فرصت‌ ها

بازی‌ های رایانه‌ ای؛ چالش‌ ها و فرصت‌ ها
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۷

چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین‌ المللی بازی‌ های رایانه‌ ای با نگاهی ویژه به موضوع “توانبخشی شناختی و بازی‌ های رایانه‌ ای” با همکاری و مشارکت دانشگاه‌ های اصفهان و کاشان، دوم اسفند ماه امسال گشایش می‌ یابد.

به گزارش گرداب با هدف کمک به رشد و توسعه دانش و فناوری‌ های مرتبط با بازی‌ های رایانه‌ ای و انتقال آخرین تجارب و دستاوردهای پژوهشی، هنری و صنعتی، چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین‌ المللی بازی‌ های رایانه‌ ای فرصت‌ ها و چالش‌ ها با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌ های شناختی در کاشان برگزار می‌ شود.

 چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین‌ المللی بازی‌ های رایانه‌ ای با نگاهی ویژه به موضوع "توانبخشی شناختی و بازی‌ های رایانه‌ ای” با همکاری و مشارکت دانشگاه‌ های اصفهان و کاشان، دوم اسفند ماه امسال در دانشگاه کاشان گشایش می‌ یابد.

ستاد توسعه علوم و فناوری‌ های شناختی به همراه هفده مرکز و نهاد فرهنگی، آموزشی، تحقیقاتی و فنی در برپایی این دوره از کنفرانس ملی و بین‌ المللی بازی‌ های رایانه‌ ای مشارکت دارند.

این کنفرانس حوزه‌ های روانشناسی، مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، حقوق، اقتصاد، مدیریت، علوم اجتماعی، هنر، پزشکی و آموزش را در برمی‌ گیرد و کاربردهای آموزشی، درمانی، تبلیغاتی، فرهنگ‌ سازی، تحلیل روانشناختی درمان و ارتقای سلامت روانی، جامعه شناختی و فرهنگی، مدل‌ سازی احساس و هیجان، فناوری‌ های مطرح در تولید و توسعه، تحلیل زیبایی شناختی و هنری، فرآیند توسعه و مدل کسب و کار، هوش محاسباتی در بازی‌ ها و سایر محورهای فنی، هنری و علوم انسانی مرتبط با بازی‌ های رایانه‌ ای از مباحث و موضوعات این کنفرانس است.

در چهارمین دوره کنفرانس ملی و دومین دوره کنفرانس بین‌ المللی بازی‌ های رایانه‌ ای شماری از محققان و دانش‌ پژوهان داخلی و تعدادی از متخصصان از چندین کشور شرکت دارند.

بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت علمی ریاست جمهوری، ایده برگزاری کنفرانس «بازی‌ های رایانه‌ ای؛ فرصت‌ ها و چالش‌ ها» برای حمایت و راهنمایی پژوهشگران حوزه‌ های مختلف از سه سال گذشته در دانشگاه اصفهان مطرح و پایه‌ ریزی شد.