دستور جدید مدیرعامل مخابرات برای مشاوران خارجی و داخلی

مشاوران خارجی مخابرات مرخص شدند

مشاوران خارجی مخابرات مرخص شدند
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۶

مدیرعامل مخابرات با اتخاذ تصمیم جدید درباره مشاوران خارجی و داخلی این شرکت، گفت: بخشی از مشاوران داخلی اعضای هیأت مدیره استانی بودند که پس از حذف این هیأت مدیره‌ها قرار بود ۶ ماه در سمت مشاوره بمانند اما یک سال و نیم طول کشید.

به گزارش گرداب، سید مجید صدری مدیرعامل مخابرات ایران نوشت: «در نظام درمان گاهی ناگزیریم جراحی کنیم. جراحی در نقطه ای که نمی‌دانید پشت آن چه خبر است و تا چه حد بدخیم است. لذا در جراحی دو چیز بسیار مهم میشود. یکی تشخیص و دیگری درمان. هر کدام خطا باشد آسیب جبران ناپذیری می‌زند. برگشت به گذشته هم هرگز ممکن نیست.
وضع ما در مخابرات هم همین است. وقتی دیدیم برای اموری با نام مشاوره به ایرانی و خارجی هزینه های بسیاری می دهیم در حقیقت درد و درمان مشخص شد.
بی تردید مشاوره های خارجی را متوقف کردیم تا در موردش بیشتر فکر کنیم. اما در مشاوره های داخلی دو مسئله مطرح بود.
بخشی از نیروهای مشاوره را می توانیم با نیروی انسانی خودمان با کمی توجه جایگزین کنیم و شرکت را از هزینه های فراوان مشاوره بیرونی نجات دهیم.
بخشی از آن نیز اعضای هیئت مدیره استانی بوده اند که پس از حذف این هیئت مدیره ها قرار بود به مدت شش ماه در سمت مشاوره بمانند اما یک سال و نیم طول کشید.
هر چند که پس از مدتی مزایای مالی آنان قطع می شد اما نگرانی من مشکلات معنوی این نوع سمت سازمانی بود.
برای برگشت این عزیزان به پیکره اجرائی شرکت قرار گذاشتیم در الگوی سازمانی این شرکت بزرگ، جایی مناسب برای آنان درنظر گرفته شود تا جریان اجرائی شرکت بتواند دقیقا از توانائی های آنان در مسیر نیازهایش استفاده کند.»