حجت‌الاسلام حسین طائب:

اقدامات آنها بی‌پاسخ نخواهد ماند و در وقت مناسب به آنها سیلی خواهیم زد

اقدامات آنها بی‌پاسخ نخواهد ماند و در وقت مناسب به آنها سیلی خواهیم زد
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶

اشراف ما نشان می‌دهد در وقایع اخیر نیز گروهک‌های بدنام با هدایت دشمنان اصلی ملّت؛ از مطالبات اقتصادی به حق مردم سوءاستفاده و تلاش کردند با تولید ناامنی خواسته‌های ملت را منحرف کنند.

به گزارش گرداب، حجت‌الاسلام حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری تسنیم با اشاره به حضور پرشمار مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت که  بحمدالله در آستانۀ چهل سالگی انقلاب اسلامی، حضور پرشور مردم در این راهپیمایی عظیم مانند همیشه پشتوانه مردمی و اقتدار نظام را نشان داد و سبب تقویت همبستگی ملی شد.  

وی خاطرنشان کرد: برآیند چهار دهه رویارویی جمهوری اسلامی با نظام سلطه در محیط منطقه‌ای و بین‌المللی، بیانگر تقویت مؤلفه‌های قدرت انقلاب اسلامی و شکست سیاست‌ها و پروژه‌های ضدمردمی و ضد اسلامی بوده است و تسلط ما بر داعش و سایرگروه‌های تروریستی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، سبب شده تا دشمن به فکر گروهک‌سازی‌های جدید برای ایجاد ناامنی باشد.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه افزود: اشراف ما نشان می‌دهد در وقایع اخیر نیز گروهک‌های بدنام با هدایت دشمنان اصلی ملّت؛ از مطالبات اقتصادی به حق مردم سوءاستفاده و تلاش کردند با تولید ناامنی خواسته‌های ملت را منحرف کنند.

حجت‌الاسلام طائب ادامه که "البته اقدامات آنها بی‌پاسخ نخواهد ماند و در وقت مناسب به آنها سیلی خواهیم زد."

وی با بیان اینکه "بدخواهان خارجی و داخلی بدانند سازمان اطلاعات سپاه خود را متعهد به حفظ امنیت و آرامش مردم دانسته و در تعامل و همکاری با سایر دستگاه‌های اطلاعاتی، مبارزه با ریشه‌های فساد و تبعیض را در دستور کار قرار داده است" تاکید کرد: قطعاً دهه پنجم انقلاب که پیش روی ماست، به خواست خدا و همت مسئولین و مردم؛ تحت زعامت مقام معظم رهبری(حفظه ا...) روشن و سرشار از امید خواهد بود.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه در پایان ضمن تشکر از مردم عزیز در همکاری با سازمان اطلاعات سپاه از آنها خواست که اطلاعات سپاه را همچون گذشته در مبارزه با مفسدین بالاخص کارگزاران فاسد، اطرافیان و منسوبان آنها یاری دهند.