Gerdab.IR | گرداب

حجت الاسلام حسین طائب:

نابودی سرمایه‌های اجتماعی انقلاب راهبرد دشمن برای کاهش قدرت سیاسی ایران است

تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶

دشمن قادر به تحمل افزایش قدرت سیاسی ایران در منطقه نیست..

به گزارش گرداب؛ در آستانه سالگرد عملیات پیروزمندانه «والفجر 8» و روز حفاظت اطلاعات در سپاه همایش بصیرت افزایی با حضور حجت الاسلام والمسلمین«حسین طائب» رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار «یعقوبعلی نظری» فرمانده سپاه امام رضا(ع)، کارکنان سپاه استان خراسان رضوی و پیشکسوتان دفاع مقدس پیش از ظهر امروز در مجتمع فرهنگی آیه ها برگزار شد.

حجت‌ الاسلام والمسلمین طائب در این مراسم با بیان اینکه خداوند محافظ اصلی انسان  ‌هاست، اظهار داشت: خداوند فرشتگان را پی   در   پی می‌فرستد تا جایی که بنده خدا در مسیر خلقت قرار دارد از نظر روحی و جسمی از او حفاظت کند. با این حال خداوند مدیریت تغییر را به انسان   مرحمت کرده و به او اختیار داده که یا به کمال برسد و یا عقب گرد کند.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) آمد و تغییر را در ملت ایران ایجاد کرد و مدیریت تغییر را به دست گرفت. ایشان مردم را همراه و بیدار کرد و انقلاب اسلامی شکل گرفت.

حجت‌ الاسلام والمسلمین طائب ادامه داد: سال آینده انقلاب چله خود را پشت سر می‌گذارد و مسیر خود را طی می   کند تا به دست صاحب اصلی‌  اش که حضرت مهدی (عج) است، برسد. باید سعی کنیم که تغییرات در مسیر کمال را انجام دهیم تا روز به روز موفق‌  تر شویم. هر زمان که توازن قوا بین نیروهای الهی و شیطانی به نفع جریان خلقت باشد پیروزی با حزب   الله است و اگر این توازن به نفع جریان شیطان باشد پیروز شیطان خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این مطلب که اعتماد کردن به غیر از خدا باعث نزول نغمت خواهد شد خاطرنشان کرد: امروز به فضل الهی ملت ما سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند. هیچ انقلابی را نمی توانید پیدا کنید که به 40 سالگی رسیده باشد، اما بخشی از خاکش را به بیگانه نداده باشد. همچنین ایران اسلامی علی  رغم گذشت سال‌ها از پیروزی‌اش و حتی در دوران دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک کشورمان را به دشمن نداد. ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف بین  ‌المللی، نظامی و علمی و فن  آوری روز به روز تکامل پیدا می   کند و علتش هم این است که ملت پای تغییری که دادند ایستادند. اجماع شرق و غرب بر علیه انقلاب اسلامی است، اما این حرکت الهی به سرعت پیش می  ‌رود و کار خود را قدرتمندانه ادامه می دهد.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با طرح این موضوع که آمریکا در پی ایجاد دهکده جهانی با یک ناظم است تصریح کرد: آمریکایی ها در سال 2000 با طرح این موضوع که طی 20 تا 25 سال آینده دهکده جهانی شکل خواهد گرفت به دنبال آن بوده و هستند تا خاورمیانه را به عنوان قلب این دهکده تصاحب کنند که آن هم در گرو گرفتن زمام اداره امور ایران در دست و کوتاه کردن دست این کشور از خاورمیانه است، اما امروز شاهد آن هستیم که خبر سرنگونی داعش در سوریه و عراق توسط جمهوری اسلامی اعلام می شود.

حجت‌ الاسلام والمسلمین طائب گفت: انقلاب اسلامی از بدو شکل   گیری به دنبال تحقق شعار «با منطق سراسر جهان را مسلمان خواهیم کرد» بود اما استکبار با ایجاد اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی و دادن پول و تجهیزات به آنها قصد داشت تا اسلام را تخریب کند، اما بر اساس نظر سنجی یکی از مؤسسات غربی امروز آمار رشد مسلمانان رو به افزایش است و مسلمانان در قلب اروپا نفوذ کرده   اند.

وی افزود: دشمن قادر به تحمل افزایش قدرت سیاسی ایران نیست لذا به این جمعبندی رسیده است که سرمایه   گذاری‌هایی که در داخل ایجاد کرده را شتاب بدهد و ناامنی ایجاد کند. آنها راهبردشان در هدف قرار دادن سرمایه‌های انقلاب اسلامی دو عامل رهبری مبتنی بر ولایت فقیه و مردم است.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: دشمن تمام تلاش خود را می کند تا سرمایه   های اجتماعی را بگیرد و امید مردم را به آینده به یأس، اعتماد را به بی‌اعتمادی و استکبار ستیزی را به زندگی مسالمت آمیز تبدیل کند. در حالی که از نظر اعتقادی ما نمی   توانیم با دشمن زندگی کنیم هر چند اگر ما کوتاه هم بیائیم آنها کوتاه نخواهند آمد.

حجت‌ الاسلام والمسلمین طائب گفت: استکبار به این حقیقت توجه دارد که جمهوری اسلامی قدرت تأثیر گذار منطقه است و باعث استقلال کشورهای منطقه نیز شده است لذا این سیاست را دنبال می کند تا در داخل ایران ناامنی ایجاد کند. غرب با این استراتژی که فشارها را از ییرون زیاد کنیم و در داخل نیز حرکت‌های آشوب  گرانه را آغاز کنیم می خواهد ایران را در داخل درگیر کند تا کارآمدی نظام را به ناکار آمدی تبدیل کند، هر چند که در کشور مشکلاتی وجود دارد و فساد و منکر نیز هست اما باید توجه نیز داشت که در داخل با فساد و منکر هم مقابله می شود.

وی گفت: در منطقه هیچ کشوری به اندازه ایران امنیت ندارد. اگر مدافعان حرم به شهادت می رسند هدفشان دفاع از حرم آل الله و تأمین امنیت کشورمان است.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: دشمن با اینکه در اغتشاشات اخیر شکست خورد اما از طراحی و اقدام برای براندازی نظام دست بر نخواهد داشت. ما باید سعی کنیم به ملت کشورمان خدمت کنیم تا سرمایه‌های اجتماعی حفظ شود. تا امامت و ولایت و امام زمان(عج) و نائب ایشان هستند انقلاب همچنان محکم و استوار است.

حجت‌ الاسلام والمسلمین طائب در بخش پایانی سخنانش متذکر شد: ما در پاسداری از انقلاب باید مراقب و حافظ رهبری و جایگاه ولایت فقیه و مردم که جزو سرمایه های اجتماعی انقلاب هستند باشیم تا حرکت انقلاب با شتاب پیش برود.