سرلشگر جعفری:

با وجود توطئه دشمنان برای ناامنی و تحریم‌ ایران امنیت‌مان هرروز عمیق‌تر و بیشتر می‌شود

با وجود توطئه دشمنان برای ناامنی و تحریم‌ ایران امنیت‌مان هرروز عمیق‌تر و بیشتر می‌شود
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: ایران با این‌همه توطئه دشمنان برای ناامنی و تحریم‌ها الحمدلله امنیتش هرروز عمیق‌تر و بیشتر می‌شود.

به گزارش گرداب، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری صبح امروز در مراسم اختتامیه کنگره ملی 12 هزار شهید آذربایجان غربی که در محل حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: گرامی می‌داریم یاد همه شهیدان انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، شهدای مظلوم کردستان و آذربایجان‌غربی، شهدای مدافع حرم و تمامی شهیدان که جان خود را تقدیم اسلام کرده‌اند، به‌ویژه 12 هزار شهید آذربایجان غربی و درود می‌فرستیم به روح امام شهیدان و امیدواریم که ما را یاری کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: هفته وحدت و میلاد باسعادت و بسیار نورانی پیامبر مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) را تبریک می‌گویم و از همه مسئولان این استان برای برگزاری چنین کنگره ملی تقدیر و تشکر می‌کنم.

سرلشکر جعفری افزود: در مقایسه‌ای با بعضی از کشورها از جمله مشکلاتی که سوریه داشت، می‌توانیم منزلت شهیدان و کار بزرگی را که در ابتدای انقلاب اسلامی انجام گرفت شاهد باشیم. تا به امروز که 38 سال از عمر انقلاب می‌گذرد، همچنان این منطقه و این استان مورد طمع دشمنان است و دنبال نا‌امنی در آذربایجان غربی و این منطقه هستند.

فرمانده کل سپاه افزود: شهیدان باکری‌ها و امینی‌ها در این استان گویای غیرت این منطقه است و روحیه‌ای را که برگرفته از شماست نشان می‌دهد و بدون تردید مقاومت مردم عراق و سوریه در برابر ناامنی‌هایی که برای آن‌ها برنامه‌ریزی شده ناشی از همین مقاومت و ایستادگی است که از اینجا به دیگر کشورها منتقل شده است.

وی گفت: برای این‌که ما قدردانی کنیم از این ایستادگی باید به ریشه آن برویم و درمی‌یابیم که به روحیه مقاومت این منطقه برمی‌گردد و مردم آذربایجان غربی روحیه ایمان و معنویت و ظلم‌ستیزی را دارند که یکی از برجستگی‌های ایران اسلامی است.

سرلشکر جعفری اظهار داشت: وحدت و همدلی میان مردم، اقوام و ادیان در آذربایجان‌غربی یکی دیگر از عوامل پیروزی و موفقیت مردم این استان است که برای این توفیقات باید خداوند را سپاسگزار باشیم. خانواده شهدا و کسانی که علاقه‌مند به مسیر شهیدان هستند علاوه بر اجر اخروی، توفیقات دنیایی نیز دارند. ما هر روز این را مشاهده می‌کنیم که ایران با این‌همه توطئه دشمنان برای ناامنی و تحریم‌ها الحمدلله امنیتش هر روز عمیق‌تر و بیشتر می‌شود و شاهد پیروزی‌های منطقه‌ای هستیم که مردم ما هم دل‌هایشان برای این مبارزه و استقامت تپیده و هم کمک و تلاش کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امیدواریم در آینده نزدیک پرچم این مبارزه و ایستادگی به دست صاحب اصلی آن برسد و این راه که با خون شهیدان تضمین شده در نهایت به پیروزی و فتح قریب و نزدیک است؛ این وعده الهی است و بیاناتی که امام(ره) فرموده‌اند روز به روز محقق می‌شود و به آن‌ها نزدیک می‌شویم.

سرلشکر جعفری اظهار داشت: امنیت کامل در آذربایجان‌غربی برقرار شده و امنیت این استان از امنیت بسیاری از استان‌های مرکزی ما بیشتر است. قدر این وحدت و روحیه انقلابی خود را در آذربایجان‌غربی بدانید؛ این روحیه در نوجوانان این مرز و بوم نیز باید تقویت شود تا در آینده راه مقاومت و ایستادگی ادامه پیدا کند.