آذری جهرمی؛

یادآور شویم که اگر امام نبود، ما کجا بودیم

یادآور شویم که اگر امام نبود، ما کجا بودیم
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۶

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای خود یادآوری کنیم که اگر امام راحل نبود ما کجا بودیم و اگر امام نبود یک جوان شهرستانی بدون هیچ پشتوانه‌ای می‌توانست به وزارت برسد و این مسیری بود که امام آغاز کرد و به جوانان اعتماد داشت و در این راه خالص بود.

به گزارش گرداب، محمدجواد آذری جهرمی در مراسم میثاق با آرمان‌های امام راحل، گفت: خانواده ارتباطات در ابتدای دوره جدید فعالیت خود، با حضور در مرقد امام راحل با آرمان‌های امام خمینی (ره)،  عهد و پیمانی دوباره می‌بندد.

وی تاکید کرد: نباید فراموش کنیم که با چه هدفی انقلاب کردیم و چه آرمان‌هایی داشتیم.

وزیر ارتباطات اظهار کرد: وظیفه ماست که تجدید دیدار کنیم چرا که مدیون امام و شهدا هستیم و مهمتر از آن لازم است رهروی آرمان‌های امام خمینی ( ره) باشیم که ادای دین واقعی است. 

او با تاکید بر اینکه نباید هدفمان را که خدمت به مردم است فراموش کنیم؛ افزود: یادمان باشد که انقلاب ما بر چه اساسی ایجاد شد و قرار است که به چه جایگاهی برسد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با بیان اینکه انقلاب ما یک نظام دینی است، افزود: این انقلاب بر مبنای تعالی دینی است و بنا داریم که اعتلای اسلام را در دنیا شاهد باشیم و این کار نه با حرف زدن بلکه با عمل محقق می شود و مردم هم به اعمال ما توجه می کنند.

 آذری جهرمی ادامه داد:‌ مقام معظم رهبری به جوانان عرب در بیداری اسلامی فرمودند؛ آرمانهایتان را روی کاغذ بنویسید تا یادتان نرود به دنبال چه هدفی بودید.

وی تصریح کرد: امروز با حضور خود در این مکان یک بار دیگر مرور می‌کنیم و با آرمان‌های امام و شهدا که باعث عزت ما در دنیا شدند میثاق می‌بندیم.

آذری جهرمی با بیان اینکه ما باید بدانیم وامدار چه جایگاهی هستیم، گفت: برای خود یادآوری کنیم که اگر امام راحل نبود ما کجا بودیم و اگر امام نبود یک جوان شهرستانی بدون هیچ پشتوانه‌ای می‌توانست به وزارت برسد و این مسیری بود که امام آغاز کرد و به جوانان اعتماد داشت و در این راه خالص بود.

وی تاکید کرد: هر چند وقتی، باید این مسیر را به خودمان یادآوری کنیم و در نزد وجدان و خدای خود بدانیم که وامدار  چه حرکت و چه مردمی هستیم؛ هیچگاه مسیر ولی‌نعمت‌های خود را فراموش نکنیم و امانتدار آنها باشیم و بدانیم درباره تمام رفتارهای خود در آن دنیا و در درگاه الهی، باید پاسخگو باشیم.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه مردم با کسی تعارف ندارند، اظهار داشت: مردم تا زمانی که ببینند ما پیگیر خواسته‌های آنان هستیم؛ از ما حمایت می‌کنند.

 وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم در طی مسیر خدمت به مردم، دعای امام خمینی (ره) و شهدا، همراه ما باشد.