آرایشگری که سر همکار خود را هم تراشید

آرایشگری که سر همکار خود را هم تراشید
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به برداشت مکرر از حساب بانکی همکار خود می‌کرد خبر داد.

به گزارش گرداب، سرگرد علی سرحدی در تشریح این پرونده اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان و طرح شکایت مبنی بر برداشت مکرر مبالغی ازحساب بانکی وی پرونده تشکیل و در دستور کار تیم اقتصادی این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام بررسی‌های فنی مشخص شد تمامی مبالغ برداشتی صرف خرید اینترنتی شارژ شده که فرد خریدار شناسایی و با انجام تشریفات قضایی به این پلیس انتقال داده شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: متهم که همکار شاکی بود در رویارویی با مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد، من و شاکی هر دو در یک آرایشگاه کار می‌کنیم‌، مدتی پیش که سر همکارم شلوغ بود از فرصت استفاده کردم و اطلاعات کارت بانکی‌اش را از کیف وی برداشتم و در گوشی تلفن همراه خود ذخیره کردم. از آن پس هر زمان که به شارژ نیاز داشتم از حساب وی خریداری می‌کردم.

سرگرد سرحدی در ادامه گفت: در تحقیقات به عمل آمده از نامبرده هدف از این کار را مشکل مالی اعلام و نسبت به این موضوع ابراز ندامت کرد. نهایتا گزارش اقدامات انجام یافته به معیت متهم به دادسرا ارسال، برای نامبرده قرار مناسب قضایی صادر گردید.

رئیس پلیس فتا استان در پایان اظهار کرد: امروزه با حجم زیادی از رمزها و نام کاربری‌ها مواجه هستیم که هر کدام به منزله اطلاعات شخصی ما بوده و احتمال سوء استفاده از آن وجود دارد. لذا باید در حفظ و نگهداری آن احتیاط لازم را انجام و آنها را از دسترس سایرین دور نگه داریم.