موسسه‌ی امنیتی اسرائیلی، در پاریس

موسسه‌ی امنیتی اسرائیلی، در پاریس
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۶

یکی از شرکت‌های امنیت سایبری اسرائیل، اخیرا طی دیداری که از سوی اتاق بازرگانی فرانسه-اسرائیل، ترتیب داده شده بود، از تعمیق همکاری‌ها در این زمینه، خبر داد.

به گزارش گرداب، اعضای جامعه‌ی امنیت سایبری اسرائیل، طی نشست اخیر خود با تجار فرانسوی، در پاریس، از حرکت رو به جلوی خود، در جهت تقویت امنیت و توان سایبری خود، همگام با پیشرفت هکر‌ها و مجرمان فضای مجازی خبر داد.
 
در این میان، سرمایه‌گذاران فرانسوی، شرکا و همکاران که از مشتاقان اجرای این همکاری هستند، استراتژی بهره‌گیری از حمایت اتاق بازرگانی فرانسه و اسرائیل را در پیش گرفته‌اند. دومنیک بورا (Dominique Bourra)، از طرفین فرانسوی این مذاکرات نیز، با اشاره به تخصصی بودن دیدار‌های صورت گرفته،گفت: « در این اجلاس، هیچ توریست یا فرد غیر متخصصی حضور ندارد.»
 
آویرام جنیک (Aviram Jenik)، مدیر‌عامل شرکت امنیتی بیاند سکیوریتی (Beyond Security)، یک شرکت امنیتی اسرائیلی- آمریکایی، یکی از چهارده شرکت حاضر در این نشست است.
 
وی در‌این‌باره می‌گوید: « ما ابزاری را برای مدیریت و رفع آسیب پذیری ها و شناسایی نقاط ضعف، توسعه و رشد می دهیم و از بروز آسیب در شبکه های مشتریان، پیش از وقوع، جلوگیری می کنیم.»
 
بسیاری از تحلیل‌گران، با اشاره به عقب افتادگی‌های شکل گرفته در فرانسه، طی ده سال اخیر، دستیابی این کشور و اسرائیل، به توافق را امری ضروری و حتمی می‌دانند.