دستگیری مبلغ خرافه و رمالی در شبکه‌های اجتماعی

دستگیری مبلغ خرافه و رمالی در شبکه‌های اجتماعی
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۵

رئیس پلیس فتا استان خوزستان گفت: فردی که با ترویج خرافه پرستی و گرفتن فال و رمالی برای قربانیان اقدام به کلاهبرداری می‌نمود دستگیر و روانه زندان شد.

 به گزارش گرداب، سرهنگ حسنوند در این باره گفت: با توجه به گسترش خرافه پرستی در فضای مجازی پلیس فتا استان خوزستان شناسایی و دستگیری عاملان چنین جرائمی را در دستور کار خود قرار داده است.
 
وی افزود: در همین راستا طی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان این پلیس صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی شناسایی گردید که گرداننده آن اقدام به تبلیغ خرافه پرستی و انجام فال و رمالی می‌نمودند، لذا با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات تخصصی نهایتا گردانندگان صفحه مذکور شناسایی و دستگیر شده و در بازجویی‌های به عمل آمده انگیزه خود را از انجام این عمل سودجویی و کلاهبرداری عنوان نمود ند.
               
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: هر کس فردی را با وعده واهی به امری امیدوار و یا از چیزی بترساند و در قبال آن پول یا امکانات خاصی دریافت کند مرتکب کلاهبرداری شده و طبق قانون مجازات خواهد شد.
 
سرهنگ حسنوند در پایان گفت: هموطنان گرامی در صورت مشاهده چنین اقداماتی در فضای مجازی می‌توانند با مراجعه به وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir، بخش ارتباطات مردمی آن را به همکاران ما گزارش داده  تا در سریع‌ترین زمان ممکن مورد پیگیری قرار گیرد.

منبع: پلیس