Gerdab.IR | گرداب

ترامپ فقط شوخی کرده است!

تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۵

درخواست چند روز پیش دونالد ترامپ از روس‌ها مبنی بر حمله سایبری به کلینتون، موج شدیدی از انتقادات را علیه حزب جمهوری‌خواه به راه انداخته است.

به گزارش گرداب؛ بعد از گسترش حجم انتقادات نسبت به سخنرانی چند روز پیش دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه در آمریکا، وی ناچار به ارائه توضیحاتی در این رابطه شد و اعلام کرد که قصدش از تشویق روس‌ها به حمله سایبری به کلینتون و افشای ایمیل‌های شخصی او، فقط شوخی بود.

ترامپ چند روز پیش در یکی از سخنرانی‌هایش گفت: «روسیه، چنانچه حرف‌های مرا می‌شنوید، 30 هزار ایمیل کلینتون مفقود شده است. من امیدوارم که شما بتوانید آن‌ها را پیدا کنید.» همین جمله ترامپ، سبب شد تا موجی از انتقادات به سمت ترامپ و حزب جمهوری‌خواه به خاطر انتخاب ترامپ، به راه بیفتد و در آخر ترامپ، وادار به واکنش در برابر این انتقادات شود.

البته بیان چنین جمله‌ای از جانب ترامپ و درخواست از روس‌ها برای هک ایمیل‌های هیلاری کلینتون، نامزد حزب رقیب، به همین‌جا ختم نشد و ظاهراً، چند روزی است که تمامی تیم‌های انتخاباتی ترامپ را مشغول کرده است. این تیم‌ها و کمپین‌های انتخاباتی، مشغول این هستند که به مردم بفهمانند جملات ترامپ، آن‌قدرها هم که دیگران فکر می‌کنند بد نیست و او فقط قصد شوخی داشته است.

این شوخی ترامپ، بعد از اخبار چند روز پیش مطرح شد که در آن، اتهام حمله به حزب دموکرات آمریکا و انتشار بخشی از ایمیل‌های کلینتون، به روسیه نسبت داده شد؛ موضوعی که روسیه از پذیرش آن‌ها، سرباز می‌زند.