Gerdab.IR | گرداب

"فضای مجازی" در روزنامه های امروز

تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۵

اندرویدی ها برای مقابله با مزاحمت های تلفنی ایمن می شوند/ پوگمون گو جاسوس مخفی/ تجارت اینستاگرامی با فالوور/ فروش یاهو در سال 2017

به گزارش گرداب،  روزنامه‌های مختلف کشور از جمله کسب‌وکار، ایران، تفاهم، خراسان  و... نگاهی به سوژه‌های روز فضای مجازی داشته‌‌اند که از آن جمله می‌توان به اندرویدی ها برای مقابله با مزاحمت های تلفنی ایمن می شوند،پو گمون گو جاسوسی مخفی ، تجارت اینستاگرامی با فالوور، فروش یاهو در سال 2017 اشاره کرد.

روزنامه تفاهم 

روزنامه تفاهم در صفحه فناوری اطلاعات امروز خود از محدودیت بسته های اینترنت اپراتور سوم خبرداد و نوشت؛ اپراتورهای تلفن همراه با ارائه بسته های روزانه ،هفتگی،ماهانه و.... در این حوزه قیمت های مناسب را برای مشترکان تعریف کرده و در ازای مبالغ مشخص شده امکان استفاده از حجم خاصی در مهلت معین شده فراهم می کنند اما در برخی از موارد بسته هایی باعنوان نامحدود ارائه می شود که برای این بسته ها، حجمی خاص تعریف شده است.

در ادامه این روزنامه به بررسی بیشتر نحوه استفاده ار اینترنت های نامحدود و ویژگی های این بسته اینترنتی پرداخته است. 


روزنامه

روزنامه تفاهم در ستون دیگر از خبرهای خود از عرضه برنامه اندرویدی برای مقابله با تماس های مزاحم خبرداد و نوشت: تماس های مزاحم با هدف تبلیغات و بخش های صوی یکی از مشکلات و دغدغه های آزار دهنده کاربران تلفن همراه است که جهت حل این معضل برنامه ای خاص برای گوشی های اندرویدی عرضه شده است.

در ادامه این روزنامه به بررسی قابلیت این برنامه ویژه گوشی های اندرویدی در گوگل پرداخته است.


روزنامه


روزنامه خراسان

روزنامه خراسان در صفحه دانش وفناوری امروز خود از خطرناک و جاسوسی بودن بازی بوکمون گو خبرداد و نوشت؛ با توجه  به جذب میلیون ها نفر به بازی پوگمون گو نه تنها این باز ی محبوبیت خاصی ندارد بلکه قابلیت خطرناک و جاسوسی نیز دارد، ازجمله می توان به عنوان یک سیستم جاسوسی و جمع آوری اطلاعات بصری از این بازی یاد کرد که به دست یکی از آژانس های جاسوسی مهم جهان طراحی شده است.

در ادامه این روزنامه به بررسی بیشتر نحوه مراحل بازی پوگمون گو و علت جا سوسی بودن این بازی پرداخته است.  


روزنامه


روزنامه کسب وکار

روزنامه کسب وکار در صفحه بازار فناوری اطلاعات خود از تجارت اینستاگرام با فالوور و رقابت سلبریتی ها برای افزایش فالوور خبرداد و نوشت: شمار فالووره در شبکه های اجتماعی، هرچه شبکه های اجتماعی گسترده تر شده برای پیچیده تر شد، تاجایی که امروز برخی از هنرمندان همزمان درحال فعالیت در فیسبوک ، اینستارگرام،توئیتر و تلگرام هستند و در همه این بسترها به دنبال فالوورند.

در ادامه این روزنامه به بررسی بیشتر در خصوص فالوورها درشبکه های اجتماعی که هنرمندان ازآن استفاده می کنند به خصوص اینستاگرام پرداخته است.



روزنامه

روزنامه کسب و کار در ستون دیگر از خبرهای خود با پیگیری از معاون وزیر صنعت از لغو جمع  آوری گوشی های آیفون خبرداد و نوشت: حدود 10 روز است که خبر جمع آوری گوشی های آیفون از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتشرشده و مردم و رسانه ها را تحت تاثیر  قرار داده است اما معاون وزیر صنعت به طور قاطع جمع آوری گوشی های آیفون را تکذیب کرد.

 در ادامه این روزنامه به بررسی بیشتر در خصوص جمع آوری گوشی های آیفون پرداخته است.


روزنامه



روزنامه ایران 

روزنامه ایران درصفحه فناوری خود به بررسی جایگاه آی تی سی در منا و ایران پرداخته است، ایران نوشت: منطقه منا (خاورمیانه و منطقه شمال آفریقا ) ظرفیت عظیمی برای رشد و توسعه صنعت آی سی تی دارد و ایران به عنوان کشور بزرگ ذمنطقه می تواند نقش بسیار مهمی دراین حوزه داشته باشد. با برداشته شدن تحریم ها تاثیر مثبتی بر صنعت آی تی سی درایران خواهیم داشت.

در ادامه این روزنامه به بررسی بیشتر تاثیرات برجام و برداشتن تحریم ها روی صنعت آی تی سی در ایران پرداخته است.



روزنامه

روزنامه ایران در ستون دیگری از خبرهای امروز خود از فروش یاهو در سال 2017 خبرداد و نوشت: یکی از خبرهای داغ امروز حوزه فناوری احتمال فروش هسته مرکزی کمپانی مایکروسافت بابهای حدود 39 میلیارد دلار است، شرکتی که روزگاری یکه تاز عرصه اینترنت و دنیای فناوری بود و جایگاهی مشابه گوگل امروز داشت.

در ادامه این روزنامه به بررسی بیشتر فروش یاهو در حوزه فناوری پرداخته است.


روزنامه