Gerdab.IR | گرداب

اتحادیه تولیدکنندگان نرم افزار ایران اعلام کرد

ایران در نمایشگاه سبیت آلمان

تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۵

اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم افزار ایران از برپایی پاویون جمهوری اسلامی ایران امسال در نمایشگاه سبیت آلمان خبر داد.

به گزارش گرداب، اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم افزار ایران اعلام کرد: با تفاهم میان نمایشگاه سبیت آلمان و کمیسیون ICT اتاق بازرگانی ایران، پاویون جمهوری اسلامی ایران با هدف حضور منسجم و قوی تولیدکنندگان و فعالان صنعت ICT ایران در نمایشگاه cebit آلمان برپا می‌شود.

نمایشگاه Cebit آلمان هرساله در ماه مارس و در شهر هانوفر آلمان با حضور شرکت های بین المللی فعال در صنعت ICT برگزار می شود. سالانه حدود 3000 شرکت در بخش های اینترنت، امنیت شبکه، موبایل در این نمایشگاه حضور دارند.

در این رابطه لوبن مدیر مشتریان بین الملل نمایشگاه cebit در رویداد 3 روزه معرفی پتانسیل های سرمایه گذاری در صنعت ICT ایران درباره ارزیابی بازار ایران، گفت: بررسی های بازار ایران نشان می دهد شرکت های بزرگی در ایران تحت نظر افراد تحصیل کرده فعال هستند و پتانسیل های قوی برای صادرات محصولات صنعت ICT در ایران وجود دارد.

وی برای کمک به تشکل های ICT ایرانی برای ورود به بازار جهان اعلام آمادگی کرد و گفت: تسهیل قوانین صادرات و مالیات برای صادرات محصولات ICT ضروری است. در همین راستا پس از لغو تحریم ها، جهان منتظر ارائه ایده ها و نظرات جدیدی از طرف ایران است تا پتانسیل های بازار این کشور از لحاظ صادرات و واردات بالفعل شود.