Gerdab.IR | گرداب

مسئول روابط‌عمومی کل سپاه:

با موج فزاینده تقاضا برای اعزام به سوریه و عراق مواجه هستیم

تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵

مسئول روابط‌ عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح به حدی از قدرت رسیده‌اند که دشمن جرأت نگاه چپ به این کشور را ندارد و این شعار نیست و یک واقعیت مسلم و انکار ناپذیر است.

به گزارش گرداب، سردار رمضان شریف با اشاره به جمله‌ای از مقام معظم رهبری در مورد شهادت اظهار کرد: ایشان فرمودند « زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست» با توجه به این فرمایش قطعاً خیر و برکات زیادی در این امر نهفته است و کسانی که برای برپایی این محافل زحمت می کشند نزد خداوند متعال مأجور هستند.

وی افزود: امام‌ خمینی(ره) در بهمن 57 رجعت مجددی به مبانی و احکام اسلام و به صحنه آوردن دین مبین اسلام برای اداره جوامع بشری داشتند. پیام امام(ره) پیام اسلام و قرآن بود و در طول 37 سال گذشته شاهد هستید این پیام چقدر با فطرت انسانها تطابق داشت و با چه سرعت رعدآسایی توانست ذهن و روح و اراده انسان‌ها را در سراسر جهان به خود جلب کند.

مسئول روابط‌ عمومی کل سپاه تصریح کرد: اسلام زندگی سعادتمند را برای ابنای بشر آورده است و خلاصه پیام پیامبر اکرم(ص) و محتوای قرآن سعادت زندگی بشر در دنیا و آخرت است. قرآن نسخه شفابخشی است که بیشترین تطابق را با فطرت انسان‌ها دارد.

شریف بیان کرد: تنها نسخه شفابخشی که توسط آفریدگار انسان‌ها به بشر عرضه شده و آخرین نسخه هم هست قرآن کریم است. قرآن کریم سخن خداوند و وحی الهی است و در 37 سال گذشته از انقلاب اسلامی علت همه دشمنی‌ دشمنان اسلام در این نکته نهفته است. آنها می دانند اگر پیام زلال و ناب فرهنگ دینی و فرهنگ مبتنی بر پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) به گوش جهانیان برسد دیگر کسی زیر بار ظلم نمی رود.

وی گفت: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی اساسی ترین جوهره شعارهای انقلاب اسلامی بوده است و در طول 37 سال گذشته همواره این اهداف دنبال شده است و قوام و دوام این پیام به هدایت های الهی و به برکت خون پاک شهیدانی است که پای درخت انقلاب ریخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: مگر می شود خون شهید بی اثر بوده و جوشش لازم را برای جذب آحاد بشر نداشته باشد. اصلاً امکان ندارد.

شریف در ادامه گفت: رژیم صهیونیستی در طول 70 سال گذشته با همه پشتیبانی‌هایی که داشتند توانست بخشی از سرزمین اسلامی را اشغال کند، اما از زمانی که آموزه‌های انقلاب اسلامی به سرزمین مسلمانان راه یافت این رژیم جعلی عقب‌نشینی کرد. نیروهای مقاومت شهدای زیادی را در این راه تقدیم کردند که آخرین آنها شهید بدرالدین بود.

وی عنوان کرد: در عصر جدید ما حضرت زینب(س) رهروانی دارد مثل شهید مغنیه و شهید بدرالدین که مانند خودش الگو هستند.

مسئول روابط‌ عمومی کل سپاه تصریح کرد: جهان عرب میلیاردها دلار ثروت و میلیون‌ها انسان دارد اما زیر بار خفت صهیونیست‌ها 50 سال از عمر خود را سپری کرده است.

شریف ابراز داشت: امروز این جوانان به تأسی از فرهنگ اهل بیت(ع) و تجربه دفاع مقدس و اطاعت از ولی امر مسلمین برگ جدیدی برای رویارویی با رژیم صهیونیستی رو کردند.

مسئول روابط‌ عمومی کل سپاه پاسداران به توطئه دشمنان اشاره و خاطرنشان کرد: ما متاسف هستیم که در پنج سال اخیر آهنگ پیشرفت امت اسلامی به دلیل شیطنت دشمنان و جهالت حکام عرب وادار به یک عقب نشینی شد. اگر آهنگ شکست‌های صهیونیست‌ها مقابل رزمندگان فلسطینی و لبنان و پشتیبانی امت حزب الله علیه رژیم جعلی اسرائیل تداوم پیدا می کرد در سالهای اخیر اثری از اسرائیل باقی نمی ماند.

وی اضافه کرد: این چیزی نیست که ما بگوئیم. برجسته ترین تئوریسین های دشمن اعلام کردند اگر آهنگ شکست های اسرائیل سلسله وار از جنگ 33 روزه، 22 روزه و 9 روزه تداوم پیدا کند اسرائیل از صحنه روزگار محو می شود و پیش بینی امام راحل(ره) تحقق پیدا کرد.

شریف ادامه داد: اما دشمن امت اسلامی طرحی نو درانداخت و پنج سال در جغرافیای جهان اسلام اعم از لیبی، عراق، سوریه، فلسطین و... دست به جنایاتی زد که امت اسلامی درگیر آن شد و ما متأثر از آن هستیم که ذهن جاهلیت مدرن رهبران کشورهای عرب رژیم صهیونیستی را در دل خود جای داده است.

مسئول روابط‌ عمومی کل سپاه پاسداران تصریح کرد: رفت‌و آمدهای آمریکا و کشورهای غربی در منطقه برای یک هدف آن‌ هم براندازی جمهوری اسلامی ایران که از نظر آنها بزرگترین برهم زننده امنیت صهیونیست‌ها است، صورت می‌گیرد.

شریف تأکید کرد: جمهوری اسلامی با تفکر امام و رهبری کاری را به سر اسرائیل داد که کسانی که خیال نیل تا فرات را در سر داشتند و برای آن طراحی و هزینه کرده بودند الان بین خودشان دیوار حائل کشیدند. اگر امروز در بلندی‌های جولان جلسه هیأت دولت رژیم منحوس صهیونیستی برگزار می شود برای کشورهای عربی خفت و خواری است.

وی با اشاره به اینکه دست و پا زدن اروپا و غرب برای بهره‌گیری از اختلافات شیعه و سنی است، افزود: هدف اصلی آن‌ها برقراری امنیت برای صهیونیست‌ها است.

مسئول روابط‌ عمومی کل سپاه در ادامه بیان کرد: همه دسیسه هایی که برای تأسیس داعش و القاعده کرده اند برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران بوده است. این اعترافی است که اخیراً یکی از سردمداران آمریکایی‌ها در سازمان سیا اعلام کرد.

شریف با بیان اینکه امروز با موج فزاینده تقاضا برای اعزام به سوریه و عراق مواجه هستیم، تصریح کرد: جوانان زیادی از سراسر جغرافیای کشور و از قومیت های مختلف داوطلب هستند.

وی گفت: چیزی که تحیر دشمن را واداشته این است که 37 سال است که بدترین سختگیری ها و هزاران توطئه را علیه ما طراحی کرده اند که یکی از آنها جنگ تحمیلی بوده، در فضای مجازی و فرهنگی چقدر برای کاهش ایمان جوانان کار کردند اما به خواسته خود نرسیده اند اخیرا می‌گویند به ‌نظر می‌رسد بخش عمده‌ای از سرمایه‌های حوزه فرهنگی برای تغییر رویکرد و سبک زندگی جوانان ایرانی کارایی لازم را نداشته است.

این مسئول با اشاره به اینکه مردم ما به شهدا و خانواده شهدا تا ابد افتخار می کنند، ابراز داشت: شهدا فقط برای رضای خدا و حاکمیت ارزش های الهی جان خود را در کف اخلاص نهادند و چه عاشقانه و فداکارانه رفتند و پای شهدایی مانند شهید امینی برای عبور از اروند در شب عملیات والفجر 8 هرگز نلرزید.

وی خاطرنشان کرد: ما هرگز راهی که شهدا رفتند را بدون رهرو رها نمی کنیم. هر که مسئولیتش بیشتر است مطالبه شهدا از او بیشتر است.

شریف تأکید کرد: نگاه شهدا به صحنه اداره کشور ایثارگرانه و حداکثر خدمت به خلق بود نه بهره‌برداری قومی و فامیلی و منافع شخصی و امروز مسؤولان باید به دنبال جلب رضایت شهدا و خانواده های شهدا و ایثارگران باشند.

وی ادامه داد: امنیت ایران به عنوان امن ترین کشور منطقه به واسطه خون شهداست و شهدا از ما حاکمیت ارزشهای اسلامی را می خواهند. زندگی مرفه و رفع بیکاری و گذشتن از منیت ها را برای همه مردم می خواهند.

مسئول روابط‌ عمومی کل سپاه پاسداران اظهار کرد: آمریکاییها دیگر قدرتی ندارند آنها در حوزه نظامی که مدعی هستند خیلی قدرتمند هستند در مقابل فرزندان ملت روی خلیج فارس در شناور زانو زدند و وزیر امور خارجه و وزیر دفاع شان را به التماس وادار کردند. امروز هنوز پس لرزه های آن در جامعه نظامی آمریکا شاهد هستید.

شریف تأکید کرد: در حوزه دفاعی ملت ما توسط وارثان بحق شهدا پاسداران و نیروهای مسلح به حدی از قدرت رسیده که دشمن جرأت نگاه چپ به این کشور را ندارد و این شعار نیست و یک واقعیت مسلم و انکار ناپذیر است.

وی بار دیگر تأکید کرد: ما به حدی از توازن قدرت با دشمن رسیده ایم که دشمن جرات مقابله با ما را ندارد. امروز اگر دشمن دست از پا خطا کند سنگین ترین ضربه متصور را خواهد خورد.

وی با اشاره به شکست نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس، یادآور شد: 10 تفنگدار آنان در برابر پنج پاسدار ما دستگیر شدند و نتوانستند دست از پا خطا کنند با وجود اینکه 25 ناو مجهز که در منطقه حضور داشت، می‌دانستند اگر دست از پا خطا کنند آنچنان جهنمی برایشان درست می‌شود که در تاریخ ماندگار می شود.

مسئول روابط‌ عمومی کل سپاه پاسداران همچنین گفت: ملتی که آن دستگاه‌های پیچیده نظامی را می‌سازد مگر توان ندارد در سایر حوزه‌ها خودکفایی داشته باشد.

شریف افزود: اینکه برخی اقلام از کشورهای خارجی وارد می‌شود در حالی‌که خودمان توانایی تولید آن را داریم ناراحت کننده است. دشمن چیزی به ما نداده و نخواهد داد. دشمن زبان زور و قدرت را درک می کند. باید از نسل گذشته درس عبرت بگیریم.

وی با اشاره به عبرتهای تاریخ تصریح کرد، معمر قذافی در لیبی می گوید آمریکا و اروپائیها لحظه به‌لحظه به ما نزدیک می‌شدند و مطالبات خود را مطرح می‌کردند و ما یکی‌یکی پاسخ می‌دادیم. اما دیدید که آنها قذافی را کشتند و کشور لیبی را نابود کردند.

وی در پایان گفت: هر چه موانع در راه انقلاب در 37 سال گذشته بوده است به همت ملت و به برکت امام و رهبری از سر راه ملت برداشته شده است.