Gerdab.IR | گرداب

تماس ویدیویی واتس‌آپ خبر ساز شد

تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵

در آینده نزدیک قابلیت تماس ویدیویی به واتس آپ اضافه می شود.

به گزارش گرداب، در ماه دسامبر خبری مبنی بر اضافه شد قابلیت تماس ویدئویی در برنامه واتس اپ خبری منتشر شد حالا به نظر می رسد که این قابلیت احتمالا در آینده ای بسیار نزدیک در دسترس کاربران خواهد گرفت.

تعداد بسیار محدودی از کاربران واتس اپ ادعا می کنند که همین حالا و در نسخه بتای اپ، به امکان برقراری تماس های ویدئویی دست یافته اند.

اسکرین شات هایی هم از رابط کاربری بخش تماس ویدئویی منتشر شده که صحت این ماجرا را تعیین می کنند.

قابلیت تماس ویدیویی واتس آپ بار دیگر خبر ساز شد


قابلیت تماس ویدیویی واتس آپ بار دیگر خبر ساز شد

در بعضی از این اسکرین شات ها هم شاهد این هستیم که تیم واتس اپ از مترجمان خواسته تا واژگان مرتبط با تماس ویدئویی را در اپلیکیشن ترجمه کنند.

همچنین طبق منبع شایعه، به نظر می رسد که تیم واتس اپ به دنبال راهی است تا بتوان دعوت نامه های گروه ها را از طریق تگ های NFC و QR Code میان کاربران رد و بدل کرد.قابلیت های احتمالی دیگر که قبلا در شایعات خوانده بودیم هم امکان ارسال پیام به صندوق صوتی مخاطبین (فقط در iOS)، دکمه Call Back و پشتیبانی از فرمت زیپ هستند. گفتنی است که واتس اپ به خاطر تعلل در ارائه قابلیت تماس ویدئویی، به میزان زیادی از اپ پیام رسان بلک بری موسوم به BBM عقب مانده. تیم BBM به تازگی قابلیت برقراری تماس ویدئویی را در اختیار کلیه کاربران آمریکایی و کانادایی این اپلیکیشن در iOS و اندروید قرار داده است.