Gerdab.IR | گرداب

تخلف‌ایرانسل درتبلیغات اینترنت‌همراه

تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵

علی رغم ارائه‌ی سرویس‌های نسل چهارم تلفن همراه توسط هر سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل، اپراتور دوم تلفن همراه در تبلیغات خود از واژه‌ی "سریع‌ترین اینترنت همراه کشور" استفاده می‌کند؛ حال آنکه سرعت ارائه‌ی اینترنت 4G ایرانسل تفاوتی با سایر اپراتورهای تلفن همراه در کشورمان ندارد.

به گزارش گرداب، این روزها دسترسی لحظه به لحظه به اینترنت پرسرعت اهمیتی ویژه پیدا کرده و مشترکان بسیاری به دنبال دسترسی با بالاترین سرعت هستند، در این زمینه چنین سرعتی را شاید با سیم‌کارت‌های نسل چهارم بتوان تجربه کرد.

پس از آن که اپراتورهای مختلف کشور مجوزهای لازم را دریافت کردند تا پس از سالها تجربه GPRS یا همان اینترنت کم سرعت نسل دو به نسل های بالاتر ورود کرده و دسترسی به اینترنت موبایل را با سرعتی بیش از گذشته میسر کنند، تابستان سال 93 به تدریج ارائه خدمات 3G در شهرهای مختلف کشور دنبال شد و به مرور ورود به عرصه‌ی ارائه‌ی خدمات نسل 4 نیز مورد توجه اپراتورها قرار گرفت تا اینکه در نهایت هر سه اپراتور تلفن همراه امکان ارائه‌ی خدمات نسل چهارم را پیدا کردند.

هم اینک مشترکان همراه اول، ایرانسل و رایتل بدون هیچ گونه تفاوتی در سرعت دانلود و آپلود، امکان دسترسی به اینترنت با سرعت بالا را دارند.

نکته قابل توجه آنکه علی رغم ارائه‌ی سرویس‌های نسل چهارم تلفن همراه توسط هر سه اپراتور تلفن همراه کشورمان، ایرانسل در معرفی این سرویس در سایتش و همچنین تبلیغات رسانه‌ای خود از واژه‌ی "سریع‌ترین اینترنت همراه کشور" استفاده می‌کند؛ حال آنکه سرعت ارائه‌ی اینترنت 4G ایرانسل تفاوتی با سایر اپراتورهای تلفن همراه در کشورمان ندارد و استفاده از این واژه به معنی گمراه کردن مشترکان است.
منبع: سیتنا