Gerdab.IR | گرداب

پست بازار الکترونیک راه اندازی کرد

تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵

سامانه جدید بازار شرکت پست با هدف ساماندهی فروشگاه های اینترنتی، سهولت کاربری مشتریان و قابلیت دسترسی از طریق مرورگرهای تلفن همراه و تبلت راه اندازی شد.

به گزارش گرداب، مدیر کل مرکز فناوری اطلاعات این شرکت با بیان اینکه امروزه تجارت الکترونیک یکی از ابزارهای مهم و کارآمد جهت رونق کسب و کار سازمان های دارای رویکرد اقتصادی و افزایش چشمگیر سود و درآمد آنها به شمار می رود، اظهار کرد: به همین منظور شرکت پست نیز با مشاهده وضعیت فروشگاه‌های اینترنتی کشور با هدف نظارت و ساماندهی فروشگاه های فعال، کاهش هزینه‌ها و همچنین ایجاد ارزش برای مشتریان و ذی نفعان اقدام به بازنویسی و طراحی مجدد سامانه بازار الکترونیک با امکانات جدید نموده است.

وی افزود: در نسخه جدید بازار الکترونیک تلاش گردیده با ایجاد فضایی امن، زمینه فعالیت هر چه بهتر و مناسب تر در عرصه خرید و فروش اینترنتی برای آحاد مردم و صاحبان کسب و کار فراهم گردد.

ادبی فرد با اشاره به این که سامانه بازنویسی شده دارای امکانات متعدد و جدیدی است، گفت: سرعت بارگذاری صفحات به طور چشمگیری در مقایسه با سامانه قبلی بازار افزایش یافته است.
او گفت: امکان جستجوی پیشرفته، نمایش اطلاعات مربوط به سفارشات در قالب بارکد دو بعدی، ارسال پیامک و پست الکترونیک به خریداران در لحظه خرید و کامل شدن سفارش از دیگر امکانات تعبیه شده بازار الکترونیک است.

وی با بیان اینکه پنل مربوط به فروشگاه های طرف قرارداد بازنویسی کامل گردیده عنوان کرد: قالب جدید طراحی شده واکنش گرا (Responsive) بوده و با تلفن همراه و تبلت مطابقت کامل داشته؛ به گونه ای که نمایش آن ظاهری متفاوت و مناسب را داراست.

مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات پست با بیان اینکه این سامانه به نشانی ebazar.post.ir قابل دسترسی است اظهار امیدواری کرد: این سامانه جدید بتواند نیازهای مشتریان و کاربران را مرتفع نموده و گامی موثر در جهت توسعه تجارت الکترونیک کشور باشد.