Gerdab.IR | گرداب

قرارگاه قدس سپاه اعلام کرد:

جزئیات هلاکت قاچاقچیان مسلح توسط سپاه در منطقه خاش

تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جزئیات هلاکت قاچاقچیان مسلح در منطقه خاش را اعلام کرد.

به گزارش گرداب در پی درگیری شب گذشته نیروهای انتظامی شهرستان خاش با قاچاقچیان مسلح که منجر به شهادت 3 تن از ماموران غیور نیروی انتظامی شد، روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جزئیات عملیات تعقیب، شناسایی و هلاکت قاچاقچیان مسلح را اعلام کرد.

در گزارش روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه آمده است: به دنبال درگیری قاچاقچیان مواد مخدر با 2 گشت موتوری نیروی انتظامی در شامگاه سه شنبه (هفتم اردیبهشت) و شهادت 3 تن از ماموران شجاع و غیرتمند نیروی انتظامی و متعاقبا فرار قاچاقچیان مسلح از صحنه و اطلاع قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، عملیات تعقیب ضاربین مسلح در دستور کار قرار گرفت.
در ادامه این گزارش آمده است: رزمندگان قرارگاه شهید میرحسینی و سپاه سلمان در کوتاهترین زمان، با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیات تعقیب و گریز در ساعت 8 صبح امروز (چهارشنبه) خودروی پژوی ضاربین به همراه اجساد 2 تن از قاچاقچیان مسلح که توسط راننده خودرو رها شده بود را کشف و ضبط کردند.
همچنین در ادامه با هماهنگی بعمل آمده با سایر نهادهای اطلاعاتی _امنیتی منطقه، جسد فرد سوم نیز بهمراه چهار قبضه سلاح کشف و تحویل مقامات قضایی شد.
عملیات جستجو برای یافتن راننده متواری ادامه دارد.
اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.