Gerdab.IR | گرداب

در اطلاعیه سپاه ثارالله کرمان اعلام شد

تکذیب نقل قول‌های منتسب به فرمانده سپاه ثارالله کرمان در فضای مجازی

تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۴

سپاه ثارالله کرمان با انتشار اطلاعیه‌ای نقل قول‌های منتسب به سردار روح‌الله نوری در شبکه‌های اجتماعی اینترنتی و اپلیکیشین‌های موبایلی در مورد مذاکرات هسته‌ای را تکذیب کرد.

براساس اطلاعیه از سوی سپاه ثارالله کرمان طی روزهای گذشته برخی افراد در شبکه‌های اجتماعی اینترنتی و اپلیکیشین‌های موبایلی از سردار نوری فرمانده سپاه ثارالله در دیدار با جانبازان نقل قول‌هایی منتشر کرده‌اند که صحت ندارند و بی‌اساس است.
 
این اطلاعیه اعلام می‌کند که ایشان نه در دیدار با جانبازان و نه در جای دیگر مطلقا اظهار نظری درباره مورد مذاکرات هسته‌ای نکرده‌اند و جای تعجب است که چنین نسبت‌های دروغی را آشکارا به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نسبت می‌دهند.
 
در بخشی دیگر از این اطلاعیه آمده است: بی‌شک اینگونه شیطنت‌های رسانه‌ای در راستای القای اختلاف میان مسئولان نظام صورت می‌گیرد و اینگونه اخبار مغایر با شعار سال مبنی بر «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» است.
 
این اطلاعیه تاکید می‌کند: انتشار هرگونه خبر یا سخنی از سوی مسئولان سپاه ثارالله کرمان به ویژه فرماندهی سپاه ثارالله تنها از طریق سایت رسمی سپاه صورت می‌گیرد.
 
در این اطلاعیه تصریح شده است: با توجه به تاثیر منفی اینگونه خبرسازی‌‌های کذب در افکار عمومی داخل و خارج از کشور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حق پیگرد حقوقی از طریق مراجع قانونی و قضایی را برای خود محفوظ می‌داند و اقدام لازم را به عمل می‌آورد.