Gerdab.IR | گرداب

معاون پژوهشی دانشگاه لرستان:

وایبر در خوابگاه‌های دانشگاه لرستان جولان می‌دهد

تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۳

معاون پژوهشی دانشگاه لرستان گفت: 80 درصد از دانشجویان خوابگاهی دانشگاه لرستان ظرفیت اینترنت را در وایبر صرف می‌کنند.

به گزارش گرداب و به نقل از خبرگزاری دانشجو، نامداری، معاون پژوهشی دانشگاه لرستان امروز در جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه لرستان که با حضور سایر معاونان این دانشگاه برگزار شد، بیان داشت: 80 درصد از دانشجویان دانشگاه لرستان ظرفیت اینترنت را در وایبر صرف می‌کنند؛ حال سوال ما این است که آیا وایبر یک استفاده معمول دانشگاهی است یا خیر؟

وی با بیان اینکه بنا بر بررسی که شب گذشته از خوابگاه فاطمیه دانشگاه لرستان با 918 نفر ظرفیت صورت گرفته است، در این خوابگاه 1117 دستگاه آنلاین بوده‌اند، افزود: 489 نفر از کاربران در این خوابگاه از طریق گوشی‌های اندروید به اینترنت متصل شده بودند؛ این در حالی است که به طور همزمان لپتاب‌های آن‌ها نیز به اینترنت متصل بوده است.

معاون پژوهشی دانشگاه لرستان گفت: در همین بررسی که در خوابگاه ولی عصر (عج)1 با ظرفیت 434 نفر صورت گرفت، 541 دستگاه آنلاین بوده که 236 اتصال از طریق گوشی‌های اندروید بوده است.

نامداری با بیان اینکه با این شرایط یا باید استفاده از وایبر را در خوابگاه‌ها حذف کنیم و یا اینکه بستر اینترنتی خوابگاه‌ها را بهبود ببخشیم، افزود: 40 میلیون تومان برای بهبود بستر اینترنت در خوابگاه‌های دانشگاه لرستان تزریق شده است که ظرف یک ماه آینده این بستر بهبود ‌‌می یابد.