Gerdab.IR | گرداب

فرمانده نیروی انتظامی:

جلسه شورای فضای مجازی به زودی تشکیل می‌شود

تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۳

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر این‌که جلسات شورای عالی فضای مجازی بدون حضور رئیس‌جمهوری هم برگزار می‌شود، گفت: مشکلات مربوط به برگزاری جلسات شورای عالی فضای مجازی برطرف شده و جلسه نوزدهم این شورا به زودی تشکیل می‌شود.

به گزارش گرداب، اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه همایش پدافند غیرعامل در پاسخ به سوال تسنیم مبنی بر این‌که جلسه آتی شورای عالی فضای مجازی بعد از 5 ماه تاخیر در برگزاری چه زمانی قرار است تشکیل شود، اظهار کرد: متاسفانه در برگزاری جلسات این شورا تاخیری ایجاد شده که گویا در ارتباط با دستور جلسه آتی آن بوده است، اما کارگروه‌های تخصصی و زیرمجموعه این شورا و مرکز ملی فضای مجازی فعال هستند.

وی تصریح کرد: ظاهرا دستور جلسه نیز به سرانجام رسیده و مشکلات برگزاری نوزدهمین جلسه شورا حل شده و به زودی شاهد تشکیل جلسه آن خواهیم بود.

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این‌که آیا جلسات شورای عالی فضای مجازی بدون حضور رئیس‌جمهوری نیز قابلیت تشکیل دارد، افزود: بله این امکان وجود دارد حتی در صورت نبود رئیس‌جمهوری و طبق آیین‌نامه این شورا سران قوای دیگر ریاست جلسه را برعهده بگیرند.