Gerdab.IR | گرداب

به همت سربازان گمنام سپاه صاحب‌الزمان(عج) صورت گرفت:

انهدام شبکه سازمان‌یافته فساد در فضای مجازی+فیلم

تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۳

سپاه صاحب‌الزمان(عج) اعلام کرد که 6 نفر از اعضای اصلی یک گروه فساد را شناسایی و بازداشت کرده که ارتباط روشنی با سرویس‌های جاسوسی کشورهای بیگانه داشته‌اند.

به گزارش گرداب، پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه صاحب‌الزمان(عج) از انهدام شبکه سازمان‌یافته ترویج فساد و فحشا در شبکه‌های اجتماعی مجازی به همت سربازان گمنام این سپاه خبر داد.

بر این اساس 6 نفر از اعضای اصلی این گروه شناسایی شده و اکنون تحت بازداشت هستند.

بنابر تحقیقات صورت گرفته در مستندات به دست آمده، این شبکه فساد ارتباط روشنی با سرویس‌های جاسوسی کشورهای اروپایی داشته که علاوه بر انتشار شایعات و اخبار کذب و مطالب غیر اخلاقی در شبکه‌های اجتماعی تلفن‌های همراه هوشمند، اقدام به اغفال دختران و پسران ناآگاه می‌کرد.

تمامی افراد دستگیر شده به اقدامات مجرمانه خود اعتراف کرده‌اند و پرونده آن‌ها پس از تکمیل تحقیقات به محاکم قضایی ارجاع داده می‌شود.

در ادامه می‌توانید گزارش خبری شبکه استانی اصفهان را مشاهده کنید.


خانواده‌ها در این زمینه می‌توانند با افزایش اطلاعات خود در زمینه شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه و رایانه‌های خانگی، کنترل غیر مستقیم خود را بر فرزندان افزایش داده و امکان گمراهی نوجوانان را در این شبکه‌ها کاهش دهند.

علاوه بر این رعایت محدوده‌های سنی عضویت در این شبکه‌ها و عدم در اختیار قرار دادن فناوری بدون آموزش و آگاهی قبلی، می‌تواند آسیب‌های حاکم بر این جوامع مجازی را به مراتب کاهش دهد.