Gerdab.IR | گرداب

عجیب‌ترین پیامدهای اعتیاد به اینترنت!

تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳

افرادی که به اینترنت اعتیاد پیدا می‌کنند درگیر مواردی می‌شوند که شاید برای هیچ یکی از سطوح زندگی آن‌ها مناسب نباشد و برخی مواقع نیز بسیار خطرناک می‌شود.

به گزارش گرداب و به نقل از خبر نو، اعتیاد به اینترنت یکی از مواردی است که از زمان به وجود آمدن این وسیله پدیدار شده است.

افرادی که به اینترنت اعتیاد پیدا می‌کنند درگیر مواردی می‌شوند که شاید برای هیچ یک از سطوح زندگی آن‌ها مناسب نباشد و برخی مواقع نیز بسیار خطرناک می‌شود.

در ادامه این مطلب به مواردی عجیبی می پردازیم که طی آن‌ها افراد از روی اعتیاد به اینترنت دچار عاقبت‌های عجیبی شده‌اند.

بستری شدن در بیمارستان

در نزدیکی‌های سال 2014 خانمی در حال تبریک گفتن عید و البته چت کردن با دوستان و خانواده‌اش بود. او در تمام این مدت از نرم افزار «واتس اپ» استفاده می‌کرد و به گفته همسرش حدود 6 ساعت تمام در حال پیامک زدن با این نرم افزار بوده است.

او از حال رفته و خانواده اش مجبور می‌شوند او را به بیمارستان برسانند. پزشکان اعتقاد دارند استفاده بیش از اندازه تلفن همراه و البته اعتیاد به استفاده از اینترنت او را به این حالت دچار کرده است.

خودکشی به خاطر بد شدن عکس

یکی از پدیده‌های جدیدی که در اینترنت همه‌گیر شده است گرفتن «عکس از خود» است. این پدیده عجیب برای یک دانش آموز آمریکایی 19 ساله به قدری مهم بود که او به خاطر بد شدن عکس هایش دست به خودکشی زد.

«دنی بومن» پس از آن که 200 عکس از خودش گرفت به خاطر بد شدن همه آن ها عصبی شد و با مشتی از قرص خودکشی کرد.

خوشبختانه مادر او به موقع سر رسید و توانست فرزندش را از یک مرگ بی جهت نجات دهد.

پرت شدن در دریا

سال گذشته یک گردشگر که در حال بازدید از استرالیا بود دچار حادثه ای بسیار جالب شد. این خانم که برای یک پیاده روی به اسکله رفته بود تصمیم گرفت تا با گوشی سری به اینترنت و آخرین اخبار بزند. اما در همین حین که غرق تلفن همراه خود شده بود، از دیوار اسکله به آب بسیار یخ اقیانوس افتاد.

خوشبختانه افراد حاضر سریع به داد او رسیدند و نجاتش دادند. اما نکته جالب اینجاست که او به هیچ عنوان حاضر نشد تلفنش را رها کند و پس از نجات پیدا کردن بازهم به سراغ تلفنش رفت.

خودکشی به خاطر فیس‌بوک

شبکه اجتماعی که این روزها انسان‌های بسیاری را در دنیا درگیر خود کرده است تا به حال باعث مرگ انسان‌های بسیاری نیز شده است.

یک دختر هندی 24 ساله که در اواخر سال 2013 وارد فیس‌بوک شد و خیلی سریع خود را به آن معتاد یافت.

خانواده این دختر او را بسیار سرزنش می‌کردند تا این‌که تصمیم گرفت تا این زندگی را رها کند و به خاطر فیس‌بوک خودش را بکشد به همین علت خود را در اتاق حبس کرد و روز بعد جسدش را در حالی که به سقف آویزان بود یافتند.